-Kiki
Gehaast duw ik me wekker uit, vandaag heb ik gym van meneer Habets, ik voel al tintelingen door me lichaam.
Ik ga voorzichtig met me hand naar onder en begin rustig te spelen.
Al gauw word ik heel erg geil en begin ik te gillen.De deur vliegt open, m'n zus staat zwoel naar me te kijken.
'Shit, waarom heb ik de deur niet op slot gedaan.' Mompel ik met een rood hoofd.
'En zusje, lukt het? Of moet ik je helpen?' Ze kijkt zwoel naar me waardoor ik nog geiler word.
Beschaamd kijk ik haar aan.
'dat vat ik op als een ja.' Zegt ze en ze sluit de deur af.'Ah harder, harder, oehh.' Gil ik.
Me zus bijt speels in een van mijn tepels waarna ze rustig en langzaam kusjes op me hele lichaam geeft.
Speels bijt ze in mijn onderbuik, ik kijk haar zwoel aan.Ze stopt, ze was juist zo goed bezig.
Ik kijk haar verdrietig aan, smekend.
'Wat is, is me zusje nu boos dat ik ben gestopt?' Ze kijkt me doordringend aan.
Ik knik, in de hoop dat ze doorgaat.'Zusje, ah... waarom ben jij zo lekker en zo goed?'
Ik haal me schouders op.
'Klein hoertje van me.' Zegt ze terwijl ze een wasknijper op me tepels zet, waardoor ik nog geiler word.
Ze gaat weer in schaarpositie liggen en gehaast duik ik boven op haar.
'Nu is het mij beurt.' Zeg ik terwijl ik haar een flinke nippeltwist geef.'Oke zusje, genoeg.' Ze duwt me van haar af en loopt naar de deur.
'Waarom?' Vraag ik verdrietig.
'Je moet naar school, vanmiddag gaan we verder. Pap en mam komen toch nog niet thuis. Ik heb je nog een week voor mij zonder dat we betrapt kunnen worden. Maar ga nu maar naar school.' Zegt ze streng.
'Ja meesteres.' Zeg ik zwoel.
'Oh fuck it!' Gilt ze waarna ze nog een keer met me schaart.{*}
'Sorry meneer.' Mompel ik als te laat binnen kom.
'Waar ben jij het eerste uur geweest?' Vraagt hij .
'Thuis meneer.' Ik kijk naar me schoenen, en m'n rokje is een stuk interresanter dan eerst.
Ik heb vandaag gekozen voor een heel kort topje, waar me boobies uitploppen, overigens heb ik geen bh aan, en een kort strak latex rokje, waar ik geen onderbroek onder heb.
Hij kijkt me een keer zwoel aan en stuurt me dan naar m'n plek.
'Is goed meneer.' Mompel ik, wanneer ik langs hem loop knijp ik snel in zijn penis, wat hij overigens meteen opvangt.'Mevrouw Mulder, opletten.' Ik schrik op, Timo en Ryan kijken me zwoel aan, ze maken een neukbeweging en draaien zich dan weer om.
Ik rol met me ogen en merk dat ik nat begin te worden.
Langzaam laat ik me hand naar beneden en al gauw zit ik er helemaal in.
'Lukt het?' Ik kijk naar rechts, waar ik Luuk zie zitten, de badboy van school.
Ik knik en ga weer verder, bij Luuk begint ook al wat te groeien.'Mevrouw Mulder, nablijven!' Gilt meneer Habets door de klas, hij kijkt me zwoel aan en gaat dan verder met lesgeven.
De les duurt nog maar vijf minuten, maar god, wat gaat hij langzaam.En dan eindelijk, gaat die verdomde bel.
Iedereen loopt gehaast weg en langzaam loop ik ook weg, want waarschijnlijk is hij het vergeten.
'Tot zo Mulder.' Fluistert hij in m'n oor.
Hij is achter me gaan staan en ik voel z'n piemel tegen m'n kont drukken.
'Ga nou maar hoertje.' Zegt hij wanneer hij zich omdraait, snel loop ik weg en kijk nog een keer door het raam.
Hij trekt zich af op een foto van een redelijk jong meisje, ik word nat en loop een leeg klaslokaal in.'Ah heerlijk!' Gil ik, ik heb Porno opgezet, en nu ben ik aan het vingeren.
Twee meisjes scharen elkaar, ik denk terug aan vanochtend, toen me zus en ik dat ook hadden gedaan, ik word al geil als ik eraan denk dat m'n ouders nog een week weg zijn.Het licht word aangedaan en meneer Habets komt binnen.
'Oeh is me hoertje zonder mij begonnen?' Hij kijkt me boos aan.
'Dit verdiend straf.' Zegt hij, hij loopt naar een deur, en komt naar buiten met seksspeeltjes.Hij bind me vast aan het bord, doet me een blinddoek om en duwt een lang ding in me kut, al gauw gil ik, want het is geil en pijnlijk.
Hij duwt z'n piemel in me mond en dwingt me erop te zuigen, niet dat ik dat erg vind, maar ja.
Ik begin als een gek te zuigen en bijt speels op zijn eikel.
Hij duwt z'n piemel heel diep in me mond, hij zit helemaal in me keel.Ik voel tikken op me schaamlippen, hij heeft een zweep gepakt en slaat er keihard mee, wat echt heel geil is.
Ik begin hem harder en harder te pijpen en al gauw komt hij klaar.
Braaf slik ik alles door en al gauw lig ik in doggystand.
Hij duwt z'n eikel tegen m'n anus, heel rustig, maar dan stoot hij in een keer zijn piemel in me anus. Ik gil het uit van de pijn, ik word van achter genomen en voren zit een dildo in me kut.'Wat zijn jullie aan het doen?' Een vrouwenstem onderbreekt onze flinke sekspartij.
*shit, het is de leerkracht van Duits.*
Ik mompel iets en meneer Habets haalt zijn schouders op.
'Hoe durven jullie?' Ze kijkt ons kwaad aan.
Ik kijk beschaamd naar mijn voeten.
'Hoe durven jullie zonder mij te beginnen?' Zegt ze geil.
Ze kleed zich uit, meneer Habets neemt me weer van achter en zei gaat me vingeren.
Ze begint rustig met me clitoris te spelen en al gauw zit ze met haar hele hand erin.Meneer Habets is Mevrouw Demas van achter aan het nemen en ik zit aan haar clitoris te likken.
Ze komt klaar en braaf lik ik alles op.Mevrouw Demas poept in de mond van meneer Habets en ik zit op zijn piemel, ik heb een hand in de kut van mevrouw Demas en zei knijpt keihard in me tepels.
Lekkere geilerds van me!