Aglayarak siniftan ciktim kosarak okuldan uzaklastim. Eve gittim kendimi yatagima attim. Sonra gucsuz olamayacagima karsi ve bu hocaya hayati dar edecegime soz verdim kendi kendime. Okulu bugun ekmistim. Ama cantam okulda kaldigi icin onu almaya gidecektim ve sonrada butun gun eglenecektim. Evden ciktim. Arabamida almadigim icin oda okulda kaldi. Okula gittim yuruyerek derstelerdi. Sinifa baktim ayni hoca girdim cantami aldim cikacakken kolumdan tuttu. Sen naptigini saniyorsun simarik sey dedi. Benim iyice sinirim bozulmustu. Sirittim hatta kahkaha attim deliymisim gibi bakti. Okulla vedalasin bence cunku cok buyuk hata yaptiniz annem hakkinda konusarak hatta siz napin biliyormusunuz sizi bu ulkeden attirmamam icin ayaklarima kapanip af dileyin. Bunlari diyince hocanin yuzu kirec gibi oldu ve dondu kaldi kulagina egilip bu olayi dua edin babama soylemiyorum soylesem kim bilir nerdr surunuyor olurdun. Bir daha bana bulasmaya kalkma dediklerimin hepsini yaparim anladin mi dedim sessizce kafa salladi. Sinifa biraz goz gezdirdim. Bir cocuk dikkatimi cekti cok tatliydi. Oda bana bakiyordu. Suan mutluluktan olebilirim. Hocaya baktim tekrar ve siniftan cikip arabama yol alacakken telefonum caldi. Arayana baktigimda biraz olsun sok olmustum. Babammm ariyordu hemen actim.
( B'ler babam L'ler ben)
L:alo !!
B: kizim okulda olay olmus ogrendigime gore ama konuyu soylemedi mudurun.
L:ben hallettim baba sikinti etme ama senden kizin olarak son bisey istiycem ondan sonra istersen tum mal varligim senin olsun parani hic kullanmam.
B:soyle kizim sen benim dunyada ki tek varligimsin bunu sen gittikten sonra anladim. Tipki annen gibi .
L: artik icki icme isinin basina gec ve benim arkamda oldugunu goster .
B: tamam soz deniycem simdi isim var sonra konusuruz diyip kapatti. Artik mutlu olacagimizi dusunurken arkamda bir el hissettim. Arkami dondum ve onu gordum . Bana bakiyordu. Allahim bana biseyler oluyor dememe kalmadan gozlerim karardi ve kendimi boslukta hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
« Imkansiz Ask »
General Fictionmutluluk diye bişey yoktur olsaydı mutlu son olmazdı