Çöküşümüz

65 1 0
                                    

Dediğim gibi 1 seneyi eskittik iyiyiz onulada iyiyiz herşey yolunda ve en can alıcı nokta Elif şeytanın vücud bulmuş hali arkadaşız biz elifle iyi bir arkadaşlık elifinde babası ve annesi ölmüş üvey bir ailede büyümüş düşünemeyen bir insan . Hep bana babasını anlatır ve ağlardı göğüsüme yatıp ağlardı hep . Veee en büyük darbe bu anlatacağım darbe hayatımın darbesi soluk boruma oturan şişman bir çocuk gibi anlatıyorum. Sıcak bir gün ben merveyle bulusmak için çıktım aydın aratta bekle biz gelicez dedi bir arkadasıyla ceren bende onu yanımızda istemiyodum çünkü yanlız kalmak istiyodum onurla konusup gelmemesini söyledim ama o geldi ve sinirli bi şekilde güneşin altında bekliyorum yarım saat oldu ben iyice sıcaktan bunaldım ama bekliyorum sonra merveyle ceren güle güle geldiler nerdesin sen dedim bana mahcup olmuş kısık bir sesle girişte bekliyoruz seni dedi bende iyice sinirlenip arkamı dönüp internet kafeye kafa dağıtmaya gittim oturdum cs oynuyorum bir yandan müzik dinliyorum sonra facebook dan elif bana mesaj attı beni ara diye bende aradım noldu dedim gel arladasım falan var oturalım dedi tamam nerdesin dddim oda bana sen nerdesin dedi internet kafedeyim dedim bekle geliyoruz dedi kapattı bekliyorum yarım saat sonra geldi aldılar beni nereye gidiyoruz dedim eve dedi hangi ev dedim bizim ev boş şuanda otururuz dedi tamam dedim gittik eve evde hiç birşey yok ama köşede 10 paket sigara 5 camel black 5 de parlıament  var ve birsürü yiğecek belliki kalıcak oturduk müzik dinliyoruz elif bana kalsana dedi bende yok dedim ailem izin vermez dedim bu sonurttu oturdu dedim arkadasın var k kalcak yanında takılın siz dedim neyse oturuyoruz arladasının annesi aradı eve gitmem lazım ben kalamıcam dedi gitti bende elife yanlız kalsan bişey olmaz demi dedim o da bilmiyorum dedi bende dayanamadım saat 1 e veya 2 ye kadar kalır sonra giderim dedim tamam dedi oturduk tekrar konuşuyoruz bana alkol alalım mı dedi bende olur dedim kafam bulanık sabah merveye kızdım dağıtmam lazım dedim  neyse aldık 10 tane bira ben sinirden nasıl içtiğimi bilmiyorum orda 8 biraz içtim elif 1 tane içti bıraktı ben dedim saçımı yıkamam lazım oda git banyoda şampuan var dedi kafam da hafiften güzel oldu ben saçımı yıkadım çıktım elif de bende yıkayım dedi tamam dedim ben uzandım uyuya kalmışım elif banyodan cıktıgını duydum ama uyanamadım bu yanıma yattı sonra bir yarım saat öyle yattık yan yana sonra beni uyandırdı kaan dedi elini koluma dokundurup efendim dedim üşüdüm dedi bende sarıldım tekrar uyudum uyandıgımızda saat 1 yüzyüze dönüğüz ve dudaklarımız birbirine deyiyo ben dudağımı haraket ettirdim oda ettirdi öpüşmeye başladık kalktık ayağa öpüşüyoruz sonra tekrar yatıp sevişmeye başadık sonra bi ara elini attı dedi olurmu olur dedim ne dediğimi bilmiyorum sarhoşum o anda benim penisim konustu sanki orda yaptık sabah kalktık bu iğrenç bi gülümsemeyle gülümsüyo ben sabah kalktım ananısıkım naptık amk dedim sonra bi sigara yakıp kendime geldim giyindik çıktım dısarı o evden giden arkadasıyla beraber ben düşünüyorum nolcak simdi diye ve kendime sunu diyorum bosver biri gelir biri gider . Biz bunla az gezdikten sonra hemen internet kafeye gidip merveye ayrılalım yazdım oda noldu simdi yazdı merve ben artık seni sevmiyorum dedim anasını sikiyim simdi düşündükçe çok salakmışım ben neyse devam edelim merveyle konıstuk dedim artık olmuyo eve gittim yattım direk uyudum annem nerdesin diyo ben yalan atmaya çalısıyorum direk uyudum kalktım elif mesaj attı günaydın aşkım diye şaşırdım görünce devam ettirdim napıyosun falan iyiyim sen böyle biz 5 ay civarı cıktık sonra elif ayrılalım dedi noldı dedim kötü hissediyorum kendimi dedi bende anlatmaya calısıyorum kendimi anlatamıyorum neyse vel hasıl kelam elif ayrıldı sonra onurla küstük bende kendimi boşlukta hissettim ama kalbim elif demiyodu merve diyodu mervenin o ağladığını hayal edince içim burkuluyodu tekrar yazdım merveye mervede herşeye rağmen bir kere daha denedik o dedi olmuyo sana ait hissetmiyorum kendimi diye tekrar ayrıldık ben iyice kötü oldum işe gidiyorum işten cıkınca direk içiyorum hergün nal gibi oldum o eski sert görünümümden eser yok bonzai içmiş gibi mal mal bakıyodum etrafa ağlıyodum her gece sarhoş olunca merveyi arıyodum oda hiçbirzaman açmamazlık yapmazdı açıyodu merve diyodum efendim diyodu sesini duyunca ağlamaya başlıyodum sakinleşince tekrar merve diyodum noldu kaan diyodu oda orda ağlıyodu bende burda bikere faha denedik olmadı yine ait hissetmiyorum kendimi diyo ve benim bu halim büyüyo iyice artıl barışamıyoduk çevremdeki herkezi sildim eskisi kadar kötü düşünmüyorum ağlıyorum kendime lanet ediyorum anneme anlatıyorum hergün ot çekiyorum alkol ot uyku ilaçları beynimi yedim en son dün tekrar konusmaya başladık güzel güzel konusuyoruz bu bana birisiyle konusuyorum dedi ben sinirlendim haliyle farkettirmedim güzel dedim nasıl tanıstınız dedim istanbuldan bana selam yazdı dedi ben de bağırdım o he hakla benim sevdiğim kadına selam yazıyo diye bi yandan gözüm doluyo bu hale nasıl geldik diye bi yandan acıyorum merve baba dediki kaan konuşalım alılırsam bakarsın tekrardan cıkarız ama sana garantisini vermiyorum dedi içime oturdukca oturdu uyuyamadım salak saçma şeyler söyleyip saçmaladım ve bugün ona dedimki son bir kere yüzünğ göriyim taşınıyorum ben dedim bana hayır dedi bir dakika sadece dedim hayır dedi bu çok kötü birşey her duyguyu beraber keşfettiğin insan seninle bir dakika bile geçirmek istemiyo ben ilk kez aşık oldum hissettim özledim üzüldüm mutlu oldum ve bu artık bitti artık nolcak zaman berirler ama sonu hayırlı değil ben diyorum artım böyle birşey olmaz yaşanmaz bana diyor ki biliyorum beni ne kadar çok sevdiğini ve bunları artım yapmayacağını ama içimde bir tiksinme var . Onsuz da olmuyo sonunda ne olur bilmem özlüyorum ben bu insani istiyorum güzrl değil evet ama bu olsun hatalarımın cezasını 1.5 senedir çekiyorum ve bu daha uzucak eminim bende unutma yeteneği yon unutamıyorum beklicem dönmicek belki ama beklicem suanda sadece konustugum o vardı o da gitti o yüzden bu plartformda yazıyorum herkezi sildim ben ama yavaş yavaş ben kayboluyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Erkeğin OrospusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin