TaeKooK

1.1K 23 6
                                    

Ležel jsem doma, kluci někam odešli včetně jeho ... Jungkooka. Už delší dobu jsem do něj zamilovaný ale .. mám strach že mě odmítne ... že by mi zlomil srdce ... a to nechci.

Slyším klapnutí dveří, ihned jsem vykoukl z podpeřiny, celý uplakaný jsem koukal na dveře svého pokoje. Dveře se otevřeli a vnich stál ... ? Jungkookie...  zavřel za sebou dveře a rožl v pokoji a já se schoval pod peřinu.

,,Taehyungie, vím že nespinkáš tak se odkry ať na tebe vidím" řekl takovým velmi rozkošným hlasem.

Odkryl jsem se a sedl si a s rudýma očima na něj pohlédl.

,,Proč jsi plakal ?" ihned mě obejme.

,,zamiloval jsem se .. do někoho kdo mě milovat nikdy nebude" řekl jsem a objal ho též.

,,a kdo je ta osoba ? " pohladí mě po zádech.

,,t-ty Jungkookie " zčervenal jsem a zavrtal jsem hlavu do jeho hrudi. On však mou hlavu vzal do dlaní a koukl mi do očí.

,,Taehyungie, cítím to stejně milášku můj" řekl a přiložil své rty na ty mé, polibek jsem mu hned bez váhání začal oplácet a svou pravou rukou mu vjel do vlasů a levou jsem položil na jeho záda.
Jungkookie mě chytl kolem pasu a já narazil pánví oproti té jeho.

,,Ah.." zavzdechal jsem mu do polibku. Jen abych dodal ... nikdy jsem se sám sebe nedotýkal .. a nikdy jsem před nikým nebyl úplně nahý. Bez trika to ano ... na bazéně ale víc ? To ne.

Jungkookie zatlačil na má ramena a já si lehl na záda, rukama se opíral u mé hlavy a líbal mě na krku. Pravou rukou mi začal vyhrnovat triko a nakonec mi ho celé přetáhl přes hlavu.
Výtězně se na mě koukl a vrhl se na jednu z mých bradavek kterou jsi vzal do úst a začal ji různě sát a olizovat.

,, AH!!!! ... " vykřikl jsem slastí a kousl se do rtu a svou ruku zapletl do Jungkookových vlásků.
Byl úžasný pocit ... musel jsem slastí přivřít oči a pootevřít ústa. Jungkookie si dohrál s mými bradavkami a jazykem sjel k mému lemu kalhot které hned stáhl a zahodil pryč. Zkousl mou kůžičku na vnitřní straně stehna a já znovu slastí vykřikl. V mém rozkroku už silně cukalo jak jsem byl vzrušený, Jungkookie mi po něm přejel rukou a já zalapal po dechu prohl se v zádech a přirazil nohy k sobě.

,,ty nožky hezky od sebe Taehyungie " jen co to dořekl mi je roztáhl od sebe a koleny klekl na má kolena a já neměl žádnou sílu je dát k sobě. Jungkookie mi po něm znovu přejel a já sebou cukl a zasténal jsem.

,,Taehyungie, jsi tak zatraceně sexy když se bráníš a pak mi tu vzdecháš " usmál se a roztrhl mi boxerky na dvě části a já se ho strašně lekl. Vzal si můj penis do ruky a začal s ním pomaličku pohybovat, na což já jsem se prohl v zádech. Jungkookie mi najednou strašně rychle honit a já jsem zakřičel snad na celý město jeho jméno a udělal jsem se. Jungkookie si olízl ruku a koukl na mě s chtíčem v očích.

,, Taehyungie, chci tě " zavrněl mi do ouška.

,,a co ti v tom brání ?" zřekl jsem svůdným hlasem a zkousl jsem si spodní ret.

,,dobře Taehyungie" přehodil mě tak, že jsem ležel na břiše a postavil mě na 4 a plácl mě přes zadeček.

,,OH !!! " zakřičel jsem a prohl se v zádech.
Jungkookie si sundal všechno oblečení a vnikl do mě jazykem kterým začal rychle kmitat ze strany na stranu.

,, OH KURVA ! " na zadku mi přiletěla rána za sprosté slovo.

Jungkookie ze mě jeho jazyk který mě do teď přímo nádherně uspokojoval vytáhl.
Pomalinku ho do mě začal zasouvat svůj BOŽSKY velký úd.

Chvíli počkal než si zvyknu na jeho velikost a pomalu začal přirážet a já potichu vzdychat jeho jméno. Jungkookie postupně zrychloval jeho tempo přírazů. Křečovitě jsem svíral prostěradlo a snažil se udržet na nohou a rukou. Jungkookie zrychlil na maximum a já jsem se udělal.

,,JUNGKOOKIE!!!!!!!!!! "

,,TAEHYUNGIE !!!!!!!!!! " udělal se a lehl vedle mě  a já jsem spadl vyčerpáním ... asi se zítra nepohnu ... tohle byl můj nejlepší sex v životě ... taky můj první ... jsem rád že byl s Jungkookiem. Rozdýchával jsem to a Jungkookie taktéž.
Potom jsme si k sobě lehli, a v objetí toho druhého jsme usnuli. 





Takže Ahoj lidi :D doufám že se smut líbil

nebo jste se pobavili ... chtěla bych poděkovat kamarádce Anetce ... která mě v "psaní porna"podporuje .. :D 

Moc se omlouvám za chyby ... a s dalším Smutem naschledanou :D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 23, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

BTS-SMUTSKde žijí příběhy. Začni objevovat