Giriş: Çomarın Sevinci

780 32 102
                                    

Merhaba! Bu tarz insanlar toplumda oldukça fazla ve sanırım tek ben sinir olmuyorum bu tiplere. Bu yüzden bu tipte klasik bir "çomar" kardeşimizi ele aldım kitapta. Kimseye hakarer etmiyorum. Amacım sizi güldürmek ve keyif almak. Bu arada kitap 5 kişi tarafından hazırlanıyor. 3 arkadaşım senaryo gibi şeylerle ilgileniyor. Bir arkadaşım kitap kapağı tasarımı, görseller ve resimlerle ilgileniyor. Ben ise kafamızda kurguladığımız olayları yazıya aktarıyorum. Teşekkürler.

Yazar : Buse K.
Senarist : Oruç A.
Editör : Derya Ü.
Kurgulayan : İkra K.
Kitap kapağı ve görseller : Melih K.

***



BüTün aVrUpA İşTe BöylE ayaĞıMıza geleCeK moruQ. O büYük GüN bU günDüR, eY eCdaD-ı OsMan!"

Eve yayılan tarhana kokusunu içine çekip mırıldandı çomar. O büyük gün gelmişti işte. Başkanlık sisteminde evet ağır gelmişti. Çomar ve biricik kankileri çok fazla oy çalmışlardı ama olsundu, hep bugünü beklemişlerdi.

Çomar koca göbeğini titreterek hırlarcasına keyifle güldü. Gömüldüğü çekyattan kalktı, ayaklarını sürüyerek dış kapıya gitti. Dantel örtülü fiskos masasındaki kırmızı doblosunun anahtarını aldı, dolaptan siyah, eski kunduralarını alarak üzerine basarak giyindi. Hanımına haber vererek evden çıktı. Canından çok sevdiği kırmızı doblosunun yanına varıp arka camda basılı osmanlı tuğrasının üzerinde elini gezdirdi. Aşırı derecede çekicilik içeren sarı dişlerini ortaya çıkararak sırıttı.

"AtaPuTçuLar GöRsünDE çılDıRsın."

Arabaya binerek kahvehaneye sürdü. Mekana varınca arabadan inip yoğun hacı kokusuyla karışık çorap ve ter kokusunun hakim olduğu ortama girdi. Kendisi gibi çomar olan kankilerinin olduğu masaya yönelirken en çekici gülüşünü masadakilere yolladı. Masadan "hav hav" sesleriyle karışık "mee mee" sesleri yükseliyordu. Sandalyenin tekini çekerek oturdu.

"SeLamın AlEykÜm HaCılaR."

Çomarın kankileri bir ağızdan meelercesine mırıldandılar

"AlEyKüm SeLaM KarDeŞiM."

Çomar boşta olan okey tahtasını kendine doğru çekti ve tek elinde tesbihini sallarken boşta olan elini havaya kaldırdı.

"HeRkeSe BeNdeN ÇaY."

Çomarın sağındaki diğer bir çomar sırıttı.

"nE o ÇoK KeYiFliSin BaKıYoRuM."

Çomar elini limonla sabitlediği saçlarından geçirdi.

"ReYiSiMiz TeK aDaM DAha nE OlsUn bE KaRdEşiM."

Diğer bir arkadaşı onayladı.

"kOrKun bİzden eY AVruPa oSmAnlı DiRiLiYor!"

Masadaki tüm çomarlar havlar gibi keyifle güldüler.

ABDULTAYYİP (Bir Çomarın Yükselişi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin