Aradan günler geçmiş, çomar kendine gelmişti. Evde yatarken canı sıkılıyordu. Göbek yapmıştı yatarak. Sanki önceden yoktu göbeği. Ama çomar her haliyle yakışıklıydı, her haliyle kızların hayalindeki erkekti.
Artık dışarı çıkmak istiyordu. Arkadaşlarını arayacaktı. Hemen nokia 3310 una sarıldı. Rehberden Hakkı adını bularak aradı.
"ALo HakKı, nAber LaN DıZo!? Bİzİm eKibi ToPla dA PaRKta KoLa ÇeKirdeK yapaQ."
Hakkının onaylamasıyla kış uykusundan kalkan ayı misali koltuktan kalktı. Aynanın önüne gitti ve yamuk yumuk sarı dişlerini çıkararak sırıttı. Her zamanki gibi ultra yakışıklıydı. Kendini şöyle bir süzdü. Mavi çizgili, tek düğmesi patlamış gömleği, yıpranmış pantolonu, limonla şekillendirilmiş saçları, kalın kaşları ve sarı dişleriyle mükemmeldi. Tam ortadan uzanan göbeği ise ona ayrı bir hava katıyordu. Gömleğinin üç düğmesini daha açıp göğsündeki siyah hayvani kılları ortaya çıkardı. Kendi kendine söylendi.
"DöŞünDe nE KadAr KıL VaRSa O kaDar ErkeKsİnDir iŞTe moruQ."
Masadaki hacı kokusunu alıp adeta üzerine boca etti. İşte şimdi hazırdı.
***
"ĞIAĞIAĞIAĞIAĞIAĞ"
4 çomar parkta kola - çekirdek yaparken bir yandan da hayvani bir şekilde gülüyorlardı. En minyon tipli çomar olan Enes işaret parmağını dudaklarına götürerek susmalarını gösterdikten sonra karşıdan geçen kız grubunu gösterdi. En hayvanileri Abdullah'ın ağzının suları akıyordu.
"VaY AnAm vAy!"
O sırada hikayenin kahramanı, baş çomar Hüsamettin, kızlardan kumral ve uzun boylu olanına ultra çekici mükemmel harika erkeksi 9 numaralı bakışını attı. Kız ne bakışı görmüş ne de umursamıştı. Çomar bundan hoşlanmamıştı. Hızlıca kalktı ve kızın önünü kesti.
"ŞşŞT gÜzelİm, tiPİnizİn gİDeri VaR aMa KarAkTerİniziN EdeRi yOk!"
Kız afallamışçasına çomara baktı.
"Pardon, bana mı dediniz amca?"
Çomar öfkelenmişti.
"AmCa seNin baBaNdıR gÜzeLim. SeNin YaPtığIn atAr HaYatıMa reNk KaTar!"
Kızın kaşları çatıldı. Arkadaşları gülüyorlardı.
"Derhal yanımdan uzaklaşmazsanız polis çağıracağım."
Çomar kıza küçümsercesine baktı.
"UmRumda biLe DeğiLsiN xD."
Arkasını döndü ve en cool halini takınarak parktan ayrıldı. O genç kızların sevgilisiydi. Bunu kimse değiştiremezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABDULTAYYİP (Bir Çomarın Yükselişi)
AdventureBir kişi ki reisine sevdalı, Bir kişi ki ülkesine, ecdadına sadık, Bir kişi ki Osmanlı torunu, Bir kişi ki Ataputçuların düşmanı O kişi ki ÇoMaR... NoT ; BüTÜn ÇoMaR kARdEşlEriMe kAPıMız AçIk xD *Troll amaçlı yazılmıştır. Herhangi bir kişiye hakaret...