Jackson bana kahvaltı hazırlamış ve önüme koymuştu. Mutlu olmuştum . Dün ki olanlardan sonra uyumak iyi gelmişti. Jackson ortaliklarda yoktu . Kağıt bırakmıştı .
"Dünki olanlardan üzgünüm ama çok acil bir işim çıktı. Seni seviyorum."yazıyordu. Şaşırdım aslında ama bende onu seviyordum. Kahvaltıyı bitirip giyindim giydiğim şeyler bunlardi
Bu giysileri yeni almıştım çok güzeller. Sonunda evden çıkabildim. Hava çok sıcaktı. Okula vardığımda herkes ters ters bakıyordu. Okula yeni kız gelmişti . Merak ediyordum. Alice yanıma geliyordu ne yapsam kus gibimi davransam yoksa dunkileri unutmuş gibimi yapsam. Unutmuş gibi yapmak en iyisidir. Yanına geldiğinde nefes nefese kalmıştı .
"Noluyo alice neyin var."dedim ve"Okula yeni gelen kızı görmen lazım çabuk gel "diye bağırdı hızla takip ettim onu. Ve okula gelen kıza gözlerini dikmiş bakıyorlardi. Çok güzeldi gerçekten .
"Abartmayın çok da güzel değil "dedim ve aceba kendimi kandiriyornuydum diye düşündüm. Alice de bana katılarak.
"Aynen çokda güzel değil hadi gidelim ."dedi gerçekten çok güzeldi aman neyse banane dedim geçtim. Sınıfa girdim ve sırama geçtim Jackson hala gelmemişti. Nerdeydi aceba merak ettim. Aramak istedim aradım ve biriyle konusuyodu. Etrafıma baktım ve yeni kızı gördüm telefonla konuşuyordu supelendim o kızla ne var aceba aralarında diye düşünmeye başladım . Ne sacmaliyorum daha yeni geldi ve telefonda konuşup kpnusmadiklari bile belli değilken nie böyle birşey dedim bilmiyorum . Neyse içeri hoca girdi ders ingilizceydi en sevdiğim ders ve en iyi yapabildiğim dersti. Yeni gelen kız bana çok ters bakıyordu. Ayağı kalktım ve sınıf başkanı bendim hoca beni yanına çağırdı . Ve yeni öğrenciyi yanına çağırmami istedi yanıma çağırdığimda havalı havalı yürüyordu çok komik geliyordu.
"Kendini tanıt"dedim sert bir sesle.
"Adım jennifer soy adım jenner.İngiltere'den geliyorum."dedi ve yerine oturdu herzamanki gibi tahtaya geçip konu başlığını yazdım ve yerime oturdum.
"Teşekürler Emily "dedi hocam.
"Bende herzaman "diyip yerime geçtim. Ders bittiğinde jennifer bana doğru yaklaşıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım Bir "ERKEKK!!"
Teen Fiction(Her pazar ve perşembe günü yeni bölümler çıkacak sürekli aktif olacağım)bölümlere nasıl olmasi gerektiğini yazın lütfen yorumlara