-Ce planuri ai pentru seara asta, ieșim la o bere?
-Îmi pare rău, nu pot, am o întâlnire diseară.
-Cu cine păsărico? Pumnul imens al lui Andrei o lovi în deltoid. Mergeau agale, discutând de parcă s-ar fi plimbat singuri pe stradă.
-Cu un băiat... spuse ea cu jumătate de gura
-Spune-mi totul despre el, se întoarse către ea și îi puse palmele pe umeri, cu ce se ocupă, cati ani are...tot! Nu se punea problema grijilor pentru ea, doar era curios din fire.
-Nu prea multe, adaugă Katy, știu că are 31 de ani, se numește Robert și locuiește în Giulesti. Ne-am cunoscut pe Facebook.
-Hmmm, ceva-ceva? își apropie buricele de la indexul și policele ale mâinii stângi, penetrand cercul format cu degetul mijlociu de la mâna dreaptă
-Nu! du-te dracului! e doar o întâlnire și...cam atât.
-Bine, bine cum spui tu, și zâmbi ușor lansad impresia ca era sigur de o posibila noapte de sex între cei doi.De aproape o ora încerca sa-si execute un make-up impecabil analizând din când în când rochia neagra ce i se mula extraordinar de bine pe corpul curbat. Se agită si mai tare când auzi soneria mobilului.
-Da!
-Hey, în 10 minute ajung
Își luă mersul lent, dar era atât de emoționată încât simtea ca intra în tahicardie. În sine se întreba cat de prost este, sau cat de mult o va dezgusta. Prima întâlnire avea sa fie în dreptul unei catedrale. Se uită în stanga, apoi dreapta deși în dreapta se afla catedrala și în față văzu un bărbat înalt, slăbuț ,tuns foarte scurt și purtând ochelari. Din prima îi observa tatuajele ce-i acopereau parte din corp. Dacă acele tatuaje ar fi putut vorbi, atunci ar fi spus ca au fost bătute în pușcărie.
-Hey, buna! Robert, îi intinse mâna, sa știi că eu port ochelari, dacă nu ti se pare aiurea.
-Nu vad vreo problema, si-i zâmbi. I se citea încântarea pe față, arata bine omu', vorbea elevat, iar când îi sărută mâna, se simți copleșită.
-Mi-am luat si amenda ca am intrat pe sens unic, vorbi Robert sa rupă tăcerea.
Se luară de mână impreunandu-si degetele de parca erau un cuplu de ceva vreme și nu s-ar fi cunoscut de cinci minute. Robert își lasă prietenul, căci nu veni singur, și se concentra pe întâlnire.
-Auzi, tu fumezi iarbă? adaugă el când treceau strada
-Da!
-Chiar am vrut sa iau, dar ma gândeam că poate nu consumi și nu aveam de gând să îti fac o impresie greșită, poate și acum dacă tu nu fumai te uitai urat pe mine. Mâine seară promit ca aduc.
În concluzie avea să aibă loc și a doua întâlnire. După ce îi mărturisii ca este consumatoare de bere, opriră la un non-stop și își luară fiecare cate trei doze. Întruchipare exact bărbatul visat de ea, un băiat rău care știe să se descurce în stradă, golan de meserie și pe deasupra avea și cultură generală ceea ce le permitea să converseze fără oprire. Își consumau berile vorbind și vorbind despre tot felul de subiecte, dar se întrerupse când Robert nu își mai putu stăpâni hormonii.
-Pot sa îți fur și eu un sărut, și își scoase ochelarii apoi punând mana pe coapsa ei. Putin șocată căci aceea nu era o replică întâlnită, crezand ca este una invechita , raspunse:
-Nu trebuia sa îmi ceri aprobarea, era frumos și dacă mă sărutai pe neașteptate.
Îi cuprinse fata în palme și o sărută pasional, de la buze trecând la obraz pana la ureche și îi șopti :
- Sa știi că mie îmi place foarte mult sexul și cred că și tie, apoi începu să râdă. Nu prea ii intelese reacția și o luă ca pe o gluma pentru inceput. Îi plăcea absolut tot la el. Pe o bancă în fața ședea agitat fostul iubit care dăduse târcoale tot timpul asta pe lângă ei. Nici nu îl putea numi ,,fost iubit,, pentru ca acel imbecil credea ca sunt iubiti în urma unor săruturi la plictiseala și câteva pahare. Nu avea nici cel mai mic interes fata de prostul Ionuț, numai ca el avea o realitate distorsionată și iluzorie crezând că Katy îl place chiar și când îi spunea prividu-l în ochi ca nu simte nimic pentru el, asta scoțând-o din minți.
În sfârșit o conduse acasă lăsându-i un gust placut aceasta întâlnire, iar cea de seara viitoare promitand sa o întreacă pe cea care trecuse.Toată ziua își imagina cum o sa se desfășoare seara ce va veni, mai ales știind că băiatul rău avea să se prezinte iarbă. Ziua se strecura printre mesaje dimineața, telefoane, dar nu prea dese.
Ieși din bloc cu nerăbdare la fel de sexy ca în seara anterioara, doar trebuia sa impresioneze, și ignora vocea gravă ce o asalta.
-Un' te duci printeso îmbrăcată așa? Katy... Se trezi imediat din reverie și se întoarse către Mihail. În timpul liber era foarte diferit de școală, inspira altceva.
-Am ieșit pe-afară... Și își continuă drumul făcând parul sa îi fluture când plecă. Dirigintele o privea lung gândind cu siguranță ceva anume despre ea.
Se întâlniră precum cel mai îndrăgostit cuplu, plini de romantism pana el făcu din nou o gluma idioata.
-Ce zici dacă te violez în seara asta? Katy tacu și brusc se simți inconfortabil lângă el
-Uite, ăsta e al tău. Îi puse in palme un gram și dădu foc ,,cuiului" imens. Fuma atât de calm și încet, vorbind și gesticulând. După trei sau patru fumuri lui Katy simti ca-i ajung. Se tot uita la Robert cum îl aprindea mereu și mereu, încât își spunea ca e infinit. La început se simți ușor ametita, luandu-si panica cu politia, apoi mintea ei se făcu praf. Auzea cu ecou, in reluare și îi pipai venele de pe antebraț spunandu-si în gând că le simte foarte bine și vizualiza acul cum intră. Golanul tot povestea, dar nu putea fi ascultat căci mintea îi zbura rapid în altă parte. O lua de mână.
-Eu am făcut multe la viata mea și nu îmi pare rău, am furat, am și iubit, mai alea tipa care urma să o duc la produs în Germania, dar am dat înapoi după ce m-am îndrăgostit de ea. La cuvintele ,,produs în Germania,, , Katy se panica și mai tare cerând sa plece acasă și explucandu-i ca nu vrea sa mai interacționeze cu el. Nu voia să îl știe în spatele ei, mereu întorcea capul. Îi înapoie gramul și fugi lasandu-l singur pe bancă.
Simtea ca nu mai ajunge acasă. Mergea și se speria la orice zgomot. Răsuflă ușurată când intră un bloc alergând pana în apartament. Nu se mai uita unde arunca hainele, bau apa și se intense în pat spunând cu glas tare:
- Dacă ceva e prea frumos, înseamnă că nu e adevărat, apoi reuși să se liniștească și să adoarmă.
CITEȘTI
Intre pacat si virtute (+18)
RomanceMihail Draghiovici duce o viata desfrânata in care se complace. Profesor si diriginte in acelasi timp, se simte atras de una din elevele sale cu care mai tarziu incepe o relatie in secret. Tot timpul se afla intre pacat si credinta, intre desfrau si...