Harshad has just returned from London. He's a successful singer. N Nyonika is vry happy as he has just returned. So she has planned to arrange a surprise cumback Party fr him.
Nyonika : Manik! !! I want u to arrange a surprise cumback party fr Harshad .
Manik : Oh Really! !! M ...m honoured to arrange a party fr tht Harshad. . Seriously? ? Y do u think I would do so??
Nyonika : Manik. ..Harshad tumhara bhai h ... Watever u'r relationship may b.. bt tumhe ye party arrange karni hogi. . Lyk m tumhare liye har saal b'day party.. U'r success party..etc ..etc. .arrange karti hu..waise hi tumhe bhi karni padegi.
Manik : Watever. ..Party kitne baje h? ?
Nyonika : 8 pm! N I hope u'll arrange everything according to our style n standard. .!!
Manik : smirks.. Of course. .I will! !
N he left.
Scene changes.
Nandani. ...Nandani! !!
Nandani : Aayi Chachi! !!
Chachi : Nandu.. tu bhi na ..kahan reh gayi thi...??
Nandani : Are Chachi kal raat ko bohot thak gayi thi na...sonm late...!!!
Chachi : Achcha koi baat nai... abhi jaldi se ye paratha kha le ..phir tjhe job p bhi to jaana h na..
Nandani : Haan!!! Mjhe job p bhi to jaana h..*jumping out of her chair* avhcha Chachi m pehle ready hoke aati hu..thn I'll hav breakfast.
Chachi : Are itni bhibkya jaldi h?? Araam se kha le. .phir vhali jaan .
Nandani : Chachi. .I'll b back in a moment. Saying so she rushed to her room.
Nandani : Aiyyappa. .aaj to gayi..it 9am already! !! Jaldi se ready jo jati hu..takong out her clothes. ..she tushed to her bathroom. .
Scene Changes -
Manik sitting in his room.
Manik : Wat d hell does she think of her?? M kyu arrange karu party..?? Harshad h kaun jiske liye m party arrange karu..!!!Scene Changes. .
Nandani : Running downstairs. .. Achcha Chachi m going. ..!!!
Chachi : Are Nandu! !! Yera breakfast. ..???
Nandani : Chachi bohot late ho gaya h..!!
Chachi : wrapping paratha in a foil paper. .. Ye le le...raste m kha lena! !!@:)
Nandani : Ok Chachi! !:* luv u kissing on her cheek... Byeee. ..!!!
Scene Changes -
Manik is mad at Nyonika. .. n he finally lied on his bed...!!!
Manik : It's Ok!!! I'll arrange a party 4 Harshad! !! After all he's my bro...*smirks* bt nxt tym...m Nyonika ki koi baat nai maanne wala...!! She's sooo...damn..b4 he could say anything. .
Nandani : Sorryyy...Sr...!!! M lateee!!!!.. plz Sr nxt tym I won't be late pakka ..Nandani promise*she said innocently*
Manik : Oh God! !! Ye ladkiii...nt again! !
Manik got up n said : It's ok..!! Maine kuch kaha kya ...??:)
Nandani : Nodded no
Manik : Aaj tumhe meri help karni h..!!
Nandani : Help? ?
Manik : Yes. ..I've to arrange a cum back party 4 tht bloody Harshad! !
Nandani : Ok! Sr.
Manik : Ab chalo..!
Manik n Nandini went to d hall...n Manik was ordering all d servants as in where to keep what..n how to decorate. . Nandani was lukin at Manik. . Manik got irritated as he was doing work n Nandani was just lukin at him.
Manik : Tum yahaan aise kyu khadi hooo??? U hav to b wid me . Ab jaldi se meri help karo decoration m.
Nandani : Par Sr..m kya karu..???
Manik : Aao mere saath..!!
Manik : Achcha listen. . Tum flowers k arrangements dekho. .n m ly8s k dekhta hu..Ok??
Nandani : Nodded Yes..Hmm!!
After sumtym..Nandani's job was done ao ahe went to Manik...
Nandani : Sr.. mera kaam ho gaya..!
Manik : Ho gaya??
Nandani : Yes Sr!
Manik : Ok! Ab tum bas mjhe follow karo.
Nandani : Ok Sr! ! Sr ek baat puchoon??
Manik : Nai bolunga to tum nai poochogi ???...
Nandani :
Manik : Poocho! !!
Nandani : Y do u hate Harshad so much ??
Manik :
YOU ARE READING
LOVE WILL FIND A WAY
FanfictionThis story revolves around Fab5 And Nandini . Nandini is Manik's PA .Willingly or unwillingly she has to work for Manik. Nyonika is Manik's mom who hired Nandini for assisting Manik. Manik hates Nyonika n as result he hates Nandini too as she's hire...