{Ending}

1.8K 63 21
                                    

Uzun zamandan sonra herkese merhabaa. Bu başlığı koymamın ve bu yazıyı yazıyor olmamın sebebini tahmin edebilmişsinizdir. İki yıl önce başladığım yolculuğun artık sonuna geldim. Sebebini elbette söyleyeceğim ama ondan önce söylemek istediklerim var. Eğer bir bölüm bile hoşunuza gitmişse bu yazıyı okumanızı rica ederim.

BTS'i ilk tanıdığım zamanlarda JiKook, VHope veya herhangi bir ikiliyi shipleyeceğim aklıma gelmezdi. Yanlış hatırlamıyorsam bir Eylül ayında BANGTANTV izlerken Jimin'in Jungkook'a ilgisine hayran olmuştum. Onu fark ettiğim andan sonra hep JiKook'a dikkat etmeye başladım. Yanlış anlaşılma olmasın bütün üyelere deli oluyordum ama o ikilinin özel bir yanı vardı. Bunu size nasıl tarif edeceğim konusunda gerçekten bir fikrim yok.

Daha sonra buraya geldim. İlk başta mizah tarzında, kpop olmayan bir hikaye yazmıştım. Gerçi hikaye hâlâ duruyor ama kendimi rezil etmek istemediğim için adını söyleyemeyeceğim fnsmfmd
Her neyse daha sonra yeni bir hesap açtım ve Ohana'yı oluşturdum. Belki iyi bir karar vermiştim belki kötü bir karardı ancak bundan hiç pişman olmadım. İlk başta fic yazıyordum elbette. O zamanlar pek JiKook hikayeleri yoktu, olanlar da şimdi gördüğüm bazı ficler kadar kaliteli değildi. Belki bu yüzden ben JiKook'ta gördüğüm o güzelliği herkesle paylaşmak istedim. Evet, o zamanlar küçüktüm, pek olgun sayılmazdım o yüzden geçmiş bölümlerde atarlarım, yanlışlarım vs varsa beni affedin.

Her birinde ayrı ayrı zevk aldığım 100+ bölüm olduktan sonra ara vermek zorunda kaldım. Derslerime zor yetişirken burada aktif olmam pek mümkün değildi. Arada bir uğramaya çalışıyordum bazılarınız biliyor zaten. Yazın başında hesabıma tekrar girdiğimde güzel yorumlar haricinde birkaç çirkin sözlere de şahit oldum. Pekala, benim de yanlışlarım vardı, kabul ediyorum. Ancak kimse sizi inandığınız şeyle yargılayamaz. Konu isterse shiplediğiniz ikili veya din olsun kimsenin buna hakkı yok.

Ben gerçekten en küçük, gereksiz kelimelere bile fazla takılan biriyim. Takmamaya çalıştım, bölüm yazmak için kendime moral vermeye çalıştım ama beceremedim. Sırf bu yüzden wattpade bile girmiyorum.

Bunca zamandır beni bekleyenlerden özür dilerim. Sizi hayal kırıklığına uğrattıysam üzgünüm. JiKook sevgim hâlâ değişmedi ama kendimde birçok şeyi aştım. En basitinden Seulgi×Jimin tarzı shiplenen ikililere nefret kusmuyorum. Belki aranızda hâlâ küçük olup benim yaşadıklarımı yaşayan olmuştur. Eğer varsa benimle iletişime geçebilirsiniz, çoğunlukla instagramdayım dediğim gibi eğer isterseniz bana özelden yazabilirsin ve size kullanıcı adımı söyleyebilirim.

Bunu bir veda olarak algılamayın, ben fic yazmaya devam edeceğim. Her şey için teşekkür ederim sizi seviyorum.~

-ohana

jikook afHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin