titel van je verhaal

153 8 1
                                    

Meiden" Meiden" roept Annaisa en ze laat haar telefoon zien.

iedereen gilt, like..WOAAAAAAAAAHH.

BBRAVE KOMT IN AMSTERDAM OPTREDEN? vaagt Britt,

Nisrin heeft het niet door want ze is druk aan het appen met Kaj.. Britt pakt haar telefoon NEEEEEE schreeuwt Nisrin!! toch leest Britt het gesprek.. JE ZEGT SCHAT TEGEN MIJN VRIENDJE? vraagt Britt woendend! en jaa voor we het weten zijn die twee weer in een gevecht! rustig rustig meiden zegt Kaj die binnen komt lopen en hij omarmt  beide girls.. de andere meiden beginnen super blij te doen.. want de andere boys komen ook binnen, Annaisa bloost want Sam komt binnen.. in eens vraagt hij WAAR IS MN BABE? hierzo schat.. zegt Franciska en ze kust hem...

Sam: heey babeyy

Franciska: ik heb je gemist...

Sam zwijgt... hij lacht naar Annaisa.

Annaisa kijkt snel weg.. uuuhhh Cass ??  ik heb je move geleerdd zegt Annaisa en ze showt m

hodeehh goed goed zegt sam. Franciska neem Sam gauw mee naar buiten.. ff frisse lucht zegt ze..

onder tussen doen Annaisa en Cassius samen hun choreo!

Kiara is de heletijd aan het kroelen met Jai, dus die hebben het niet door!

uugh.. ik hou heel veel; van je!! fluisterd Sam in de oor van Ciska. Je bent zo lieeeff zegt ze En ze begint hem vollop te zoenen.

Sam Sam.. komt Annaisa naar buiten.. ze ziet ze en. woww laatmaar.

noooo!! tell us.. nou eigenlijk wil ik jou alleen spreken zegt Annaisa..

ik ga wel weg!! roept Sam hij sneakt m weg en slaat stiekem op Annaisa's kont zonder dat Franciska het ziet.. vertel het babe zegt Franciska, uuuhhh laatmaar stottert Annaisa, en ze begint te huilen.

Nee? nu wil ik het weten ook!! zegt Franciska uitdagend, Nou je bent echt een van mijn beste vriendinnen.. maar ik ben verliefd op je vriendje... zegt Annaisa zacht

wat gebeurt er verder?? hmmm...

Van Braviours naar B-BabesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu