Emre itiraz edince "Bu fotoğraflar ne o zaman?" dedim. O da "Eski fotoğraflarımız yemin ederim yalan söylemiyorum inan bana babamın üstüne yemin ederim doğru söylüyorum.". Ben de içimden "Doğruyu söylüyor sonuçta babasının üstüne yemin etti." Ben de Emreye inadım. Sonra Aleyna'yı bulup bir güzel dövdüm. Kaşı yarılmıştı. Disipline gitmezsem iyidir müdür sinirli bir şekilde gelip "ne oluyor burda dedi." "Kim yaptı bunu dedi." Ben de yüzümü yere eğerek "ben yaptım hocam dedim." "Öylemi İpek hiç yakıştıramadım" doğru odama annenle babana haber edicem "hocam lütfen anneme diyin ama babama demeyin amaliyattan yeni çıktı. Üzülmesini istemiyorum"
öylemi dedi. "Tamam sen odama geç dedi." Ben de tamam hocam diyip odasına geçtim "otur dedi." Ben de sandalyeye oturup hocanın yüzüne baktım. "Neden kavga çıktı?" İpek ben de "hocam bir arkadaşıma iftira attı bende dayanamadım Özür dilerim hocam bir daha olmayacak dedim." "Tamam kızım inanıyorum ben sana bu sefer Ailene haber vermiycem ama bir daha olmasın sorunları konuşarakta çözebilirsin öyle değilmi kızım" "ben de haklısınız hocam bir dahakine öyle yapacağım söz veriyorum" "biliyorum kızım şimdi sınıfına geçebilirsin" ben de peki hocam iyi dersler diyip odasından çıktım. Sonra berk'in yanına gittim. Elif nerde kanka? dedim." O da "biraz başı ağrıyordu annesi eve götürdü dedi" Ben de "hım dedim."
"Ozaman kantine gidelim sıcak çikolata içeriz dedim."
O da "olur tamam dedi." Sonra kantine inip sıcak çikolatamızı alıp boş yere oturduk. Utku bizi görünce öfkeli bir şekilde yanımıza geldi. "Ne oluyor lan burda"
"İpek bu kim? dedi."
ben de "sen kimsin ya bana hesap soruyorsun sanane ya sanane Utku" daha çok sinirlenip berkin yakasına yapışıp "bu kızdan uzak durucaksın Anladım mı" birşey demeyip ilerlemeye başladı. ben de "Berk yanıma gel dedim"
" Utku sende kaybol hocaya söylemeyim dedim."
"Gidiyorum ama gözüm üstünde anladınmı senin içinde söylüyorum berk diyip yanımızdan ayrıldı."
"Berk bana bu kim dedi." Ben de "boşver ya okulun piskopatı aldırma sen onu bir şey yapamaz sana dedim." Berk'te "tamam dedi." Zil çalınca kahvemizden bir yudum aldıktan sonra sınıfa çıktık. Sonra "Berke yanlız oturma gel yanıma geç dedim." O da gülümseyip yanıma geldi. Hoca gelince bu sefer dersi kitaptan işlemeye başladık. Hoca sırayla soru çözdürdü. Soruları doğru yapınca hoca "haftaya sınavda başarılı olacağınıza inanıyorum çocuklar dedi." Hocanın Müdürün yanında işi olduğu için sınıftan çıkıp Müdürün yanına gitti. Bizde berkle sohbet etmeye başladık. Canerle Tunç uslanmayacaktı Caner "Berk" dedi.
Berkte "efendim" sen "varoş okulundanmı geldin acaba?" dedi. Berk "sanane" dedi. Hemen ortaya ben atladım he caner ve Tunç "ben sizin cezanızı vermedim hemen cezanızı vereyim" dedim. "İpek yapma Ne olur" dediler "yapıcam dedim gelin benimle anons odasına gidicez"
:Tunç ortaya atlayıp orda ne yapacağız ya?" "gidince görürsün." Anons odasına varınca Caner "sen mikrofonu alıp berkten Özür dileyeceksin!''
"Caner yok artık daha neler hayatta yapmam"
" ya dediğimi yaparsın yada hoca sana uzaklaştırma verir sen bilirsin"
"off ipek tamam ya "Caner Özür diledikten sonra sıra sende Tunç "ben de mi Özür diliycem?"
"hayır sen o müthiş sesinle şarkı soyliyeceksin"
"ne hayır olamaz ipek lütfen bende Özür dileyim"
" uzaklaştırma almak ıstyorsan söyleme karar senin dedim." O da çaresizce şarkı söyledi. Sonra sınıfa geçince herkez Tunca güldü "bir daha söylesene bu sefer arabesk söyle ama" ben de kendimi tutamayıp güldüm caner'e artık birdaha uğraşmazsınız arkadaşımla cevap vermeyip yerine geçtiler. Berkle bende yerimize geçtik.
Berk, "çok teşekkür ederim"
Ben de rica ederim gene olsa gene yaparım dedim. Gülümseyip "iyiki varsın" dedi ben de "Sende iyiki varsın dedim. Zile 5 dakka kalmıştı son ders olduğu için toparlanmaya başladık. Toparlandıktan sonra zil çaldı. Bizde berkle okuldan çıkıp Cafeye gitmeye karar verdik. Sonra cafeye vardıktan sonra sıcak birşeyler içmeye karar verip garsonu çağırdık bana özel davranıyordu çünkü her akşam ailecek buraya gelirdik sonra siparişleri verdikten sonra garson tabi hanfendi diyip yanımızdan ayrıldı. Berk bu adam tanıyormu seni dedi bende evet burdaki tüm garsonlar beni tanıyor her akşam ailecek buraya yemeğe geliriz dedim berkte hım çok lüksmüş bende hım biraz öyle dedim.
Senin baban ne iş yapiyor ipek ben de mütahit ayrı zamanda turizimlede ilgileniyor dedim.
Hım senin adına sevindim dedi. Ben de teşekkür ederim dedim.
***
Eve varınca çok yorulmuştum hemen kısa bir duşa girip ayıcıklı pijamalarımı giyindim ondan sonra dişlerimi fırcalayip yatağıma geçtim
Sabah olunca alarmın çalmasıyla uyandım. Yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp kahvaltımı yaptım sonra okul eteğimle gömleği üzerime geçirip hafif bir makyaj yaptıktan sonra saçımı dağınık topuz yaptım sonra okula doğru ilerlemeye başladım okula varınca sınıfa cıktım elifin gelmesini bekledim. Elif gelmeyince kendimi gene yanlız hissettim. Dersimiz ingilizceydi benim nefret ettigim dersten biriydi. Hocayıda sevmezdim zaten cok gıcık bir hocaydı. Ders islemiyip hep azarliyodu. Dersin bitmesini dört gözle beklemiştim. Tenefüs zili calınca hava soguk olunca sıcak birseyler icmeye karar verdim. Sıcak kahvemi içtim. Kahveyi bitirdikten sonra sınıfa geçtim.
****
Eve geldikten sonra çok yorulmuştum. Üstümü çıkardıktan sonra pandalı pijamalarımı giyinip yatağıma geçip biraz kestirdim. Kalktığımda saat aksam 19:00'dı karnım çok acıkmıştı. Yiyecek bir şeyler atıştırmak için mutfağa gectım. Dolapta en sevdiğim yemekten yapmıştı. Hemen mutfağa gecip anneme Sofrayı kurması için yardım ettim. Hep birlikte sofraya oturduk. Yarın cok önemli bir gündü babamın ihalesi vardı kazanamazsa burdan gitmek zorunda kalcaktık. Ben Adanaya tasnmak istemiyorum. Tek umudum babamın ihaleyi kazanması icin dua etmek olucaktı. Bugün çok bitkin düşmüştüm. O yüzden sıcak bir duş alıp pijamalarımı tekrar giyindim ve yatagıma gectim. Biraz müzik dinleyip yattım. Sabah oldugunda ellerimi yüzümü yıkadıktan sonra Sofrayı kurmaya basladım. Sofrayı kurduktan sonra annemle babamı uyandırmaya gittim. Herkes kalktıktan sonra elimizi yüzümüzü yıkayıp Sofraya oturduk. Bugün cok önemli bir gündü babam ihaleye katılacaktı. İnsallah kazanırda burdan gitmek zorunda kalmazdık. Kahvaltımızı yaptıktan sonra herkez ihale için hazırlanmaya gittiler bende pembe Polarımı ve altına dar mavi kotumu giyinip saclarımı salık bırakıp hafif bir makyaj yaptıktan sonra annelerin yanına indim annemlerde hazırdı. Hep beraber ihale için yola koyulduk. İhale salonuna vardıktan sonra herkez yerlerine oturdu salon cok kalabalıktı herkez heycanla bekliyordu.
***
İhaleden cıktıktan sonra baya yıkılmıştık. Babam malesef ihaleyi kaybetti. Ben bir kenara gecip yere çöküp ağlamaya basladım. Annem yanıma gelip ipek sakın ağlama baban üzülüyor belli etme ben üzülmedim mi sanıyorsun ama yapcak bir şeyimiz yok hayırlısı degilmis kızım hadi toparla kendini eşyalarımızı toplayıp yarın aksam yola çıkıcaz annemin destegi ile kalkıp eve gittik. Elifi arayıp tasınacagımızın haberini verdim. O da hemen hazırlanıp bize geldi. Odama gecip hüngür hüngür ağlamaya başladık.