- Trezeste-te Marinette ! O sa intarzii la scoala!
Imi deschid incetisor pleoapele si o observ pe Tikki , kwamiul meu micut cu ochii albastri care se agita intr-un mod foarte adorabil.
Casc putin si ma ridic din pat.
- Buna dimineata, Tikki.
- Buna dimineata , Marinette! Grabeste-te!
Ma uit la ceasul din telefon , raman socata.
- Este 9:45 , orele au inceput ACUM O ORA?
- Of of Marinette.
Alerg grabita spre baie , ma spal pe dinti si pe fata apoi ma imbrac cu hainele mele obisnuite , imi iau posetuta in care sta Tikki si ies din camera mea.
- Pa mama , pa tata !
- Pa Marinette!spun mama si tata in cor.
Alerg spre scoala si ajung la ora domnisoarei Bustier , ma furisez in clasa si ma asez langa Alya.
- Ai intarziat! Ce ai facut de esti asa obosita?ma intreaba Alya.
- Pai am avut niste teme de terminat . spun eu cascand.
- Dar peste 4 zile incepe vacanta de vara , nu avem teme.
- Ahhh da corect ! spun eu zambind fals.
Clopotelul suna , sunt salvata! Merg cu Alya afara si ne asezam pe o banca , Nino si Adrien ne urmeaza.
- Ceva planuri de vara fetelor? intreaba Nino.
- Hmm nu stiu , ce ziceti sa mergem toti 4 la piscina in weekend? propune Alya zambind si facandu-mi cu ochiul.
Oh nu , privirea aia. Are un plan asta e sigur , nici nu ma obosesc sa o opresc pentru ca nu am cum.
- Desigur ! aproba baietii.
- Perfect! exclama Alya batand din palme.
Ma uit scurt la Adrien si imi las privirea in pamant. Dintr-o data se aude acea voce pitigaiata si enervanta.
- Adrkiiins!
Chloe ii sare in brate iar mie imi vine sa vomit , Alya isi da ochii peste cap cand o vede.
- Ew ce cauti cu Marinette , prostuta asta.
- Chloe da-te de pe mine si las-o pe Marinette in pace! spune Adrien furios , impingand-o la o parte pe Chloe.
Adrien mi-a luat apararea? brusc ziua asta devine mai buna. Se suna de ora iar Chloe pleaca furioasa urmata de minionul ei , Sabrina. Alya si Nino o iau inainte iar Adrien imi zambeste si ma bate prietenesc pe umar. Nu am putut sa nu ma opresc din holbat , chipul acela angelic este de vis. Nu imi mai spal jacheta niciodata.
Dupa ce se termina orele merg acasa si ma apuc sa imi fac temele. Hmmm ciudat nu a mai avut loc nici un atac akuma. Intre timp televizorul este pornit si pot auzii cum la stiri se vorbeste despre un nou raufacator. Era si anormal sa nu apara un akuma. Si uite asa decurge o zi in viata mea , imi inchid caietul si ma uit la Tikki.
CITEȘTI
Purrrincess (Marichat)
Fanfiction"Purrrincess" sopteste el , simtindu-i respiratia calda pe gatul meu. Un fior ciudat imi trecea prin tot corpul de fiecare data cand ii simteam prezenta. Ochii lui de un verde fosforescent , straluceau in intuneric si doar linistea domina. Ma uitam...