Era ora 7 seara , la 8 urma sa vina Chat si sa ma duca la intalnire. Ma simteam putin nervoasa in legatura cu asta si incercam sa ma calmez.
Dupa un dus cald m-am uitat prin dulap , cautandu-mi o rochie potrivita. Am oftat cand mi-am dat seama ca nu am. M-am asezat pe marginea patului si am observat o cutiuta de cadou roz cu o panglica neagra. De panglica era lipit un biletel :
" Sper sa iti placa ceea ce ti-am cumparat Purrrincess - C.N."
Am deschis curioasa cutia in care se afla o rochita superba. Dupa ce am imbracat-o m-am privit in oglinda , zambitoare.
Mi-am desfacut coditele si mi-am lasat parul sa cada pe spate. Ma uit la ceasul din telefon si era aproape ora 8. M-am asigurat ca parintii mei dorm si dupa am iesit pe balcon. Ma uitam dupa motanel in timp ce ma sprijineam de balustrada. Dintr-o data simt doua brate in jurul taliei mele , ma intorc si il intalnesc pe Chat care imi zambea. M-am apropiat de el pentru a-i da un sarut dar acesta mi-a luat-o inainte. Dupa ce ne-am despartit din sarut , Chat se uita la mine si ma analiza din cap pana in picioare.- Stiam ca iti va sta purrrfect!
- Multumesc Chat!
- Nu ai pentru ce printesa , acum va trebui sa iti inchizi ochii si sa ii deschizi numai in momentul in care iti zic eu. Ok?
- Ok.
Imi inchid ochii si ma las purtata de Chat in bratele sale , mi-am asezat capul pe pieptul sau si am stat asa pana am simtit cum ma lasa jos. El ma ia de mana si ma indeamna sa il urmez . Se opreste brusc si imi saruta obrazul facandu-ma sa chicotesc.
- Acum ii poti deschide..
Fac cum imi spune si imi maresc ochii cand observ ca suntem in varful turnului eiffel , in mijloc era o masuta si doua scaune , pe masa erau asezate tacamurile si o lumanare. In jurul mesei erau o multime de petale de trandafir care erau asezate in forma unei inimi imense.
- Tu ai facut toate astea? il intreb pe Chat uimita .
- Nu vreau sa ma laud dar da! Acum , ia un loc.
Dupa ce ma asez pe scaun acesta ma impinge mai aproape de masa. Se aseaza si el pe scaunul din fata mea.
- Sper ca iti plac spaghetele.
- Normal ca imi plac!
Dupa ce terminam de mancat , el ne toarna sampanie in pahare si ciocnim. Dupa ce terminam de baut si sampania el ma ia de mana.
- Si...spune-mi mai multe despre acest baiat Adrien.
- Um...nu te-ar deranja?
- Deloc M'lady. Spune-mi ce ti-a placut la el.
- Pai...in primul rand este foarte bun cu cei din jurul sau , este atent si grijuliu. Nu l-am placut pentru faptul ca este frumos, frumusetea lui este doar un bonus. Mereu m-am gandit ca el este mai mult decat arata.
CITEȘTI
Purrrincess (Marichat)
Fanfiction"Purrrincess" sopteste el , simtindu-i respiratia calda pe gatul meu. Un fior ciudat imi trecea prin tot corpul de fiecare data cand ii simteam prezenta. Ochii lui de un verde fosforescent , straluceau in intuneric si doar linistea domina. Ma uitam...