Sex

335 9 2
                                    

Han tog hans hænder under min trøje, han tog min trøje af jeg åbnede hans skjorte og trøje han lagde mig i sengen uden at bryde kysset han tog min nederdel af(godt jeg ik havde strømpebukser på, LOL😜😬)

Jeg tog han bukser af og han hjalp, nu var vi næsten nøgne, jeg brød kysset og så ind i han smukke grønne øjne, ''jeg tror jeg rar et bad'' ''må jeg komme med'' spurgte han'' jeg nikkede sin svar vi sad inde i badekaret som var ret stort og pludselig slikket han min bryster, det var en rar følelse, jeg tog shampo på hans hår, da vi var færdige tørret vi os selv ret hurtigt, ''er du klar'' spurgte Harry mig om ''mm....'' sagde bare som svar.

Han tog kondomerne og jeg tog mine trusser og hans boxershort af, arrrr..... jeg kunne mærke at Harry var inde i mig

Harr....y...y, stønnede jeg

Ja

De...t err...... e...n .....ra..rr. følel.....se

Mmm

Men nu var det mit tur, arhhhh skreg han, hurtigere og hårdere sagde han, og jeg adlød, såååå dejligt, sagde han, og efter lang tid lå vi os tid at sove..... jeg kunne ikke tro jeg sad i en seng nøgen med HARRY FUCKING STYLES😬😬

Næste morgen:

Jeg vågnede og havde en ekstreeeem hovedpine, indtil jeg huskede hvad der skete igår med mig og harry, pludselig fik jeg godt humor, efter 2-3 minutter tog jeg mit tøj der lå på gulvet LOL, og gik til badeværelset jeg fjernede min makeup fra igår og lavede et nyt det bestod af: mascara, eos, lipclose, eyeshadow. jeg lavede en roddet knold og var klar jeg gik hen til et rum hvor vi alle skulle mødes og lavet noget te, men pludselig gik det op for mig HVOR ER HARRY??????

Jeg hørte nogen stønne, jeg gik hen for at banke til Nialls værelse da jeg hørte nogen skrige, Niall kom ud af værelset, da han også hørte nogen skrige vi gik til badeværelset og såå NEEEJ

HARRY HVORDAN KUNNE DU DIN FEDE LUDER, jeg løb til mit værelse med Niall i hælende.

''Er du okay'' spurgte Niall mig on

''Hvordan kunne Harry lave sex med en anden når vi havde det igår''

niall kom hen til mig og gav mig en stor krammer, men inden i var jeg helt knust😔😭

Cancer and 1DWhere stories live. Discover now