CHAPTER 3

7 0 0
                                    

Bila aku teringat balik,aku rasa orang yang Puan Jillian call tadi tu mesti Puan Kate.

Lantaklah...nasib baik budak kelas Aster semua yang jenis boleh in dengan aku.

Yang mengejutkannya sekarang ni,Puan Jillian tu actually 'Headmistress' sekolah tu.Hampeh betul....X pasal2 kena jumpa pengetua dalam keadaan macam budak bermasalah kat pejabat dia tadi sebab nak kena explain apa yang dah jadi.

Nasib baik jugak untuk aku bila pengetua x ambil apa2 tindakan.

Ni semua salah Puan Kate tulah!Tindakan apalah yang pengetua tu boleh ambik kat aku?Aku bukannya buat apapun...

Sekarang ni hari cuti,but still ada kelas tambahan kat sekolah baru aku tu.Malasnye nak pergi..

[Akademi Chester]

Sempat jugaklah aku dapat kawan baru.Apa2 nanti bolehlah aku minta info kat diorang.

Aku ni jenis suka ada kawan baru tapi x suka ada BFF.Bagi aku,kalau dah lumrah manusia lahir sesorang sejak awal lagi,maksudnya buat apa nak kena ada teman kat dunia ni?Hidup sesorang dah,kan?

Kalau yang lahir ada kembar pula macam mana?Kalau yang tu...pandai2 fikirlah...hehehe
                            ...

  Kelas tambahan tadi dah habis.Lega...tapi,sekarang ni aku nak buat apa pulak?

Aku jalan jelah tanpa arah tuju.Lagipun aku baru pindah kat tempat ni.Macam orang kata,'Jauh perjalanan,luas pemandangan'.

WHISPERWhere stories live. Discover now