Koreye gidiyom Gari Garide gari gari

27 3 0
                                    

Bunu okurken bengü askim dinlemenizi siddetle tawsiye ederim
- Cemrenin agzindan-
Bugün yine çok normal olarak işe gidiyordum ( dansçi ve tercümansin ) ama tercümanlik için çaliştiğim şirkete neymiş bitane çok ünlü bi şirketle görüşülecekmiş abi ben her sabah yatağimdan kalkmamak için fillere kolbasti oynattiriyorum ama bunlarin derdine bak ünlü şirket.  tmm yani işimi sewiyorum ama sabahin 5 inde hortlatilmaya karsiyim neyseki kalkmakta bts sayesinde çokda zorluk çekmiyorum çünkü jiminin bi nepitamnumnul (ㅋㅋㅋ yazamadim ) demesiyle kalkabiliyorum ( bknz ben ) neyse kalktim dus aldim ustumu giyindim ve ciktim sirkete gitmek için yola tabiki de otobüse binerek gittim demek isterdim ama bnm ferrarim warken kim sallamis otobusu neyse bindim muhtesem ferrarime iphone 7 telimden bts fire actim ve bi yandan bagirarak onu soyledim bi yandan arabayi surerek saclarimi ucusturdum ruzgarda ( şu an hayal ettimde ne güzel olurdu ha ah ah zalim yar ) ve sonunda sirkete geldim ne kadar gelmek istemesemde ve iceri girip asansore bindim ve kati tusladim ve geldim kapiyi calarak iceri girdim ve diyinki iceride kimleri gordum tabiki bts i deil ama bighit baskani ve bang pd m   tabi ben o sira fireeeeee diye baslamadim dans etmeye ama icimdeki filler bunu yapiyodu zaten sonra sakince gecip oturdum ama sakin dememe bakmayin cunku birazdan garip harketler yapabilirim neyse basladilar Korece konusmaya tabi ben anliodum ( bnm hayalim : su bizim cocuklari yani btsi getirelim bu tercuman kizla ewlendirek ya da kocaman küfürler ama tabiki oyle olmadi ) gercekler : bu sirkette cok iyi bir tercuman oldugunu ( yani ben ) ve eger sirket onlara tercumani werirlerse onlarla cok guzel bir ortaklik yapabileceklerini soyluyordu ve ben bunlari bizim patrona aktarmaya basladim ve bizum patron soyle dedi : eger sen kabul edersen Cemre neden olmasin ?
Ben : tabiki patronum ama ben bi lavaboya gidip gelsem olur mu ?
Patron:  tabii .bunu soylemesiyle sen lavboya gittin kapilari kilitledin ve artik dayanamayarak icindeki filleri doktun ve oynamaya basladin :
Koreye gidiyom gari garide gari gari amanin alllaaaaaah yihuhuhu bekle beni South Korea hoptek hoptek oynayalim bi seule bi busan a ziplayalim dedin ve yüzünü yikayarak oynamani sonlandirdin ve tekrar toplanti odasina geri dondun iceri girdiginde evraklari imzalafin ve yarin Koreye bighite gidiyodun kisacasi hayallerine oley karadenuz ㅋㅋㅋ

Merhaba yeni kitabimla karsinizdayim durumlar nasil ponciklerim bnm iyi walla cunku az once filleri doktum ㅋㅋㅋ  neyse grsrz👉 sizi sewiom👈 👉yorum ve votelerinizi👈 eksik etmeyin biy biy annyeong 👉fighting 👈   👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋😻😻😻😻

Yildizlar Gözlerine Özensin... / Pjm✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin