Když začalo zesílení, tak to jsem byl o rok starší. Většina paranormálních jevů se děla v pokoji a v noci, ale i ve dne. Byla noc, kdy jsem nespal. Byla 1:00 ráno. Koukal jsem z postele na okno. V okně krásně foukalo až se Trošku kývali stromy. Koukal jsem na to asi tak hodinu. Potom jsem cítil vibrace, jako kdybych měl někoho za zády. Já jsem to už ignoroval, ale udělal jsem chybu. Když jsem na to okno koukal i nadále, tak se před můj obličej objevila hnusná, černočervená smradlavá ruka. Hrozně jsem se lekl až jsem vyletěl z postele jako neřízená střela. Když jsem vylezl, tak jsem nevěděl co mám dělat a šel jsem do kuchyně. Rožl jsem si v kuchyni a dal jsem si studenou vodu. Celou tu dobu jsem přemýšlel, co budu dělat. Měl jsem ale myšlenku že budu spát v kuchyni, ale to jsem nakonec neudělal, ale šel jsem spát hodně pozdě. Šel jsem spát v 6:00 a stával jsem v 10:30 ráno. Jak jsem se vzbudil, tak jsem byl rozhozený, že jsem tohle musel říct mamce. Toto mě nenechalo chladného. Když jsem ji to řekl, tak mi začala o něco více věřit ale přesto jsem ji nepřesvědčil, že to je pravda. Začal jsem se koukat na internet jak to zastavit. Byla možnost že jsem mohl požádat kněze, aby osvětil tento dům. Jenže měl to háček, musel bych získat povolení od mamky a tuto možnost jsem teda vyřadil. Byl jsem ven se projít, bylo krásné počasí a sešel jsem se s jedním kamarádem, který těmto věcem věřil. Šli jsme do kavárny si sednou a dal jsem si latte. Seděli jsem tam dvě hodiny a vše jsem mu řekl. Když jsem mu to všechno řekl, vypadal jako by spadl z marsu. Byl úplně mimo. Za chvíli už něco řekl a řekl „Takovou šílenou historku jsem ještě neslyšel." Byl jsem hrozně rád, že mě pochopil a trošku se mi ulevilo. Šel jsem domů a večer jsem šel spát. O pár dní později se mi stal další paranormální jev. Ten byl nejhorší ze všech. Probudil jsem se v 5:15. Byl jsem otočený ke zdi. Chtěl jsem se otočit na druhou stranu, protože mě bolel bok. Jak jsem se otočil, uviděl jsem vedle sebe ležící postavu. Měl rohy, celé červené tělo a v ruce držel zlatý trojzubec. Vzápětí se mě dotýkal a cítil jsem všechny smysly. Začal se mě dotýkat a bylo to nejhorší, co jsem zažil. Dále mi řekl „Chci, aby vaše rodina zemřela a o to se taky postarám!! Potom odešel. Byl jsem totálně rozhozený a nešel jsem spát. Chodil jsem po baráku a sem tam jsem si lehl a zase jsem vstal. Hodně času jsem strávil v kuchyni s vodou v ruce. Potom jsem zalezl do pokoje a dal jsem si sluchátka. Poslouchal jsem BTS a hrál jsem akční hry na telefonu až do 8:34. Jak se mamka probudila, tak tohle jsem ji říkat nechtěl, protože by to asi neřešila. Tak jsem zavolal kámošovi a šli jsme si zase sednout do kavárny a dal jsem si to stejný. Když jsem mu to řekl, tak byl ještě víc mimo než předtím. Řekl „Objednám ti panáka." Já na to, že sice bych rád ale není mi 18. On to pochopil a ještě řekl „Nechceš radši nealko pivo?" Já na to „To bych bral." Tak jsme v kavárně strávili 3 a půl hodiny. Potom jsem šel domů a jak jsem vešel domů, tak jsem měl pocit že je všechno zase v pořádku a taky že ano. Přestalo se to dít z ničeho nic a už to bylo v pohodě. Po roce se stal další paranormální jev. Tentokrát to bylo ve dne a byla u toho mamka konečně. Já jsem stál mezi předsíní a obývákem. Mamka seděla na posteli. O něčem jsme se bavili a vpravo máme zarámované obrázky mojí sestry. Začali jsme se s mamkou o ní bavit a najednou z ničeho nic ten obraz se roztříštil na kousky. Většinou obraz padá směrem dolů ale on spadl dlouhým tahem dopředu a mi s mamkou úplně vyděšení. Tento rok se mi stal paranormální jev a byl také ve dne. Byl jsem sám doma a hrál jsem na pc CS GO. Když jsem dohrál, tak jsem zase slyšel pohyb židlí v kuchyni. Šel jsem se tam podívat a už jsem konečně vyděl že ta židle je jinak. Tak jsem to už neřešil, protože by to nemělo cenu a taky že se to samo vyřešilo. Zatím se mi nestal další paranormální jev.
Snad se vám skutečný příběh pro hororové nadšence líbil. Pokud se zase něco stane, tak to samozřejmě doplním do nové kapitole.
Jinak hrozně moc děkuji co to čtou :). Když tak dejte Hvězdu popřípadě koment :).
ČTEŠ
Paranormální Jevy
HorrorJe to příběh o paranormálních jevech, které jsem ve skutečnosti zažil. takže nedoporučuji to číst večer :D.