Hayatimin Erkegi

224 4 2
                                    

     Yağmur saçlarıma damla damla düşüyordu. Mini siyah elbisem, belime kadar olan saçlarım tamamdı ama makyaj yağmur yüzünden akmıştı. Eyeliner yüzümde araba çamuru gibi duruyordu. Aman tanrım Cem beni bu halde görürse dünyanın sonu gelmiş demektir, aylardır bu günü planlıyordum.

Yoksa yoksa o arabadan inen aman tanrım! Cem partiye gelmişti. Hemen lavaboya gidip makyajımı düzelttim çok geçmeden Cem'in sevgilisi ( Selen) lavaboya girdi hemde o salak arkadaşı Merveyle

Selen :Cem yine harika gözükuyor bu akşam partiden sonra onlarda kalıcam!

Merve: Aman tanrım ciddi olamazsin bu gece dolu desene

Selen: Yok canım kendimi ağırdan satmayı düşünuyorum.

Merve: Bencede yavaştan al

dedi ve ikiside çıkti.

   Bir dakika az önce Selen Cemde kalıcam dedi hayir asla bu olamaz engel olmaliyim diye telaslanarak bende lavabodan ciktim.

   Parti muhtesemdi herkes dans ediyordu. Cem vip'de oturuyordu tabiki de aylardir bekledigim gun artik Cem benim olmaliydi. Elime bir icki aldim ve vip'e cikarken merdivenden duser gibi yaptim. Tabi bizim yakisikli geldi hemen yanima.

Cem: İyi misin?

Ben: İyiyim sadece ayagim biraz aciyor tesekkur ederim dedim

Tam kalkmaya calisirken ah uh diye sesler cikarinca cem beni yanina oturtturdu ve konusmaya basladik. Gozlerinin icine yakindan bakiyordum o mavilik beni derine cekiyordu sanki. Biz baya butun aksam muhabbeti ilerlettik tabi. Selen bir ara beni gorunce Cem'in yanina geldi bende tabiki yanlislikla elimde ki ickiyi ona dokunce bu bana bagirmaya basladi cem'de bagirma kiza diyince selen yanimizdan gitti. Tuh cok uzuldum :D Biz butun gece dans ettik bir ara onume dusen bukleyi kulagimin arkasina itiyordu iste tam o sirada yanagimda o dudaklarini hissettim o sicakligi kendimden gectim resmen bu sonra tabi dudak tarafina gecerken ben orda durcan liseli dedim :D tabi ki icimden dedim bunu ve Cem'e " Olmaz daha birbirimizi tanimiyoruz bile" dedim. Cem'de " Ben seni istiyorum, aradigim kizsin" dedi. Tam opucekken zaman ver dedim ve külkedisi misali masadan kalktim. Okullar falanda farkli oldugu icin masaya numarami yazip biraktim. Bakalim Cem beni arayacak mi yada arkamdan mi gelecek merdivenden inerken kafam bu sorularla doluydu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatimin ErkegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin