Dongsung ve Inseong'u yeniden gülerek gezerken gören Youngbin yeniden telefona sarıldı. O anda Dongsung ve Inseong'un kendilerine yaklaştığını görünce şaşırdı.
"Yongbin hyung!"
Dongsung kolunu Yongbin'in omzuna attı. Inseong şaşkınca sordu.
"Yongbin sen misin?"
Yongbin sessiz kaldı. Korkunç bir sessizlik vardı cidden. Bu sessizliği bozan Youngkyun ve Taeyang'ın konuşarak onlara yaklaşmasıydı. Youngkyun;
"Unutma. Akşam bana geliyorsun."
"Dersimize çalışalım giderim hemen."
"Hayır ya. Bende kalırsın bu gece. Koltuk çok rahatsız ve tek yatak var. Birlikte yatarız Tae."
"Seni sapık! Ders çalışmaya da gelmeyeceğim. Yongbin'le çalışırım ben."
İkilinin tatlı atışmalarını dinleyen diğer 3 genç kıkırdadı. Taeyang söylendi.
"Biri şu playboyu başımdan alsın."
Yongbin Taeyang ve Youngkyun'u görünce cidden imrenmişti.
"Derse geç kalıyorsunuz." Sanghyuk'un sesini duyan beşli gülümsedi. Sanghyuk'un bir ortamda bulunması bile insanları gülümsetmeye yeterdi.
Sanghyuk kalın çerçeveli gözlüğü ve dümdüz saçları ile her zamankinden daha tatlı duruyordu. Yongbin Sanghyuk'u yanına çekip kulağına fısıldadı.
"Dongsung'da dahil bizimkileri oyalar mısın? Bu çok önemli Inseong'la konuşmam lazım."
"Peki hyung."
Sanghyuk Dongsung'u kolundan çekerek konuşmaya başladı.
"Millet size hiç görmediğiniz bir şey göstereceğim hemen gelin. Çok güzel. Görünce bayılacaksınız!"
Sanghyuk ve diğerleri uzaklaşırken Inseong'da gidecekti ki Yongbin kolundan tuttu.
"Konuşmamız lazım."
Inseong kolunu Yongbin'den kurtardı. Okulun tenha olan arka bahçesine gittiler.
"Sana aşık oldum."
"Herkesi kandırabilirsin ama ben yemem. Birisini yatağa atmak istiyorsan git Youngkyun'u at."
"Sana aşık oldum."
"Dalga geçmeyi bırak ikimiz de erkeğiz!"
"Ne yani erkekler birbirine aşık olamaz mı?"
"Hayır olamazlar." Inseong'un ses tonu çok sertti.
Sert adımlarla, arkasında adeta bir yıkıntı bırakarak okula girdi Inseong..
***
Buraya birkaç tatlı gif bırakıp gidiyorum *-*
Moreli bozuk olanlar giflere bakıp gülümsesin ^^ Moreli bozuk olmayanlarda bakıp gülümsesin dhfghjdf
Son olarak;
(Kalp krizi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Messenger Aşkım [YongSeong/InBin]
Fanfiction[Eklendiği Messenger grubu ile hayatı değişen Inseong ve bizim tatlı 9 çocuğumuzun hikayesi. Yaoi, BL, Boy x Boy içerir. Homofobiklerin girmesi yasaktır. Fantasylerimiz önden buyursun ^^] Karizma9: Selam! FeelMeBabe: Slm. Karizma9: Seni bir gruba ek...