Z pohledu Karmy:
,,Ach..och och“ vzdychala jsem do rytmu přírazů. Andrew je v sexu fantastický, tahle jeho vlastnost se mi líbí nejvíc. Ne že bych s ním byla jenom kvůli tomu, ale rozhodně to je jeho velké plus. ,, Aaagh Karmo!“ udělal se do mě ve stejnou chvíli, kdy jsem se udělala i já.S Andrewem chodím už půl roku. Máme skvělý vztah, od začátku jsme se ani jednou nehádali, ve všem mi naprosto rozumí a podporuje mě. Miluju ho a myslím že i on miluje mě.. ostatně to dokazuje i to, že teď usínám v jeho objetí.
Dneska je pondělí, rozhodla jsem se dál studovat a to pro mě znamená, že musím vstávat, abych stihla přednášky. Nasnídám se, obleču a už chci vyrazit, ale to mě zastaví polonahý a ještě rozespalý Andrew. Vypadá takhle hrozně sexy, nejradši bych si to s ním rozdala ještě teď a tady, ale to bych nestihla školu. Dám mu jen rychlou pusu, rozloučím se a odcházím.
Teď už sedím druhou hodinu na přednášce o trestném právu. Docela silně mě začne bolet břicho, ale snažím se to vydržet. Nakonec mě ale chytne taková křeč, že až zakřičím a chytnu se za břicho. ,,Slečno je vám dobře?“ zeptá se profesor ,,snad mi tu nezačínáte rodit“ ,,ne ne ne, to byla jen křeč, omlouvám se, já to zvládnu“. Ano. Jsem zase těhotná. Ne. Není to Andrewovo.[Endrjůovo] Seznámili jsme se, když už jsem byla vtom. A jemu to vůbec nevadí, řekla jsem mu o Kylovi, co se mi stalo, proč jsem od něj odešla a taky mu neřekla, že čekám znovu jeho dítě.
Dozvěděla jsem se to měsíc po našem rozchodu a po tom, co jsem od něj odešla pryč. Byl to pro mě hrozný šok, když jsem zjistila, že mě opět zbouchnul, bylo to den po mém prvním rande s Andrewem. Ne že bych nechtěla být matkou, ale pořád se bojím, že by se mému miminku mohlo něco stát.
ČTEŠ
New beginning
RomancePokračování knihy My new step-brother je většinou z pohledu Karmy. Už je jí 19, a pomalu se oklepává ze smrti svého dítěte a začíná znovu žít. Může to pro být nový život? Nový začátek?