I. Doi oameni

17 2 4
                                    

Ea:
Ea face totul sa para simplu. Ea este mereu optimistă. Ea pune virgula si semne de intrebare. Desteapta si curajoasa. Fara minciuni,fara secrete. Are un suflet  atat de bun. Iarta mereu,dar tot este dezamagita. Iubeste greu un 'el ' pe care nici nu l-a intalnit inca.
Ea,este blonda,parul carliontat ,inaltimea mica,ochii albastri ca marea si cerul adunate la un loc cu toate stelele din toate galaxiile existente. Gropitele evidente la orice zambet,vorba sau alt gest si dintii de un alb imaculat nu-i fac zambetul in alt fel decat strălucitor si irezistibil. Corpul bine conturat ,scos in eveidenta de fiecare lucru purtat este ucigător pentru fiecare barbat care isi indreapta privirea spre ea. Dar toti,fac totul in zadar. Nimeni n-o poate avea pe ea.

El:

El are tot mereu. Fiecare fata,masina ,tot. A iubit pana acum doar o persoana si acea persoana s-a dus. El pune semne de exclamație si punct. Destept si curios. Fara minciuni,cu secrete. Are un suflet bun..dar orgoliul asta..tine de dorit.
El,este inalt,saten inchis,cu niste ochi verzi ce te omoara. Zâmbet larg si un bust cu muchi de dorit si invidiat.
Nimeni nu il poate avea pe adevăratul el,cu  exceptia ei.

Ea-Karolina
El-Dominic
Zile de nastere: Ea :10 iulie 1995
                              El:10 iulie 1994

CunoscuțiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum