Bölüm 1

61 5 10
                                    

Ilk tanidigim kiz ilk okuldaydi ben 2 sinifta okulumu degistirdim ve onu ozluyordum ve ayni saate cikiyoduk bir gun okuldan kacip cikisina gittim ama goremedim onu sordum tasinmislar o gun eve gidip agladim ama cok kucugum daha 8 yaşındayım ask nedir bilmiyorum ama aglamistim galiba seviyodum herneyse orta okula gectim unuttum ve bi kizla cikmaya basladim sevememistim ama cikmistim zaten benim hayatim lise döneminde basladi ven hayatimi lise 1 deyken yasadim zaman gecti asik oldum soyliyemedim hoslandim soyleyemedim her insanin yaptigi gibi uzaktan sevdim ama hicbiri anlamdi sevdiğimi eger soyleseydim yada anlasalardi benimle olucaklardi bina eminim ama cesaret edemedim iste yapicak biseyim yoku utaniyodum her zaman utangac biri oldum hala oyleyim neyse en son sevdigim kizi anlatiyim size ınstagram uzerinden tanistik benim bi sayfam vardi admin ariyodum hikaye attim mesaj atti konustuk falan fotoğraf larina bakmaj istedim baktim gibi hoslanti basladi zaman gecti wpden konustuk asik oldum soylicejtim dicektimki seni seviyorum benim ol ama olmadi bisi dicem dediğimde bana de kanka yazdi o kanka dedigi zama iste aglamaya basladim sonra ozur diledim nedensiz bir sekilde zamanla olur belki dedi bekledim bekledim en sonunda yazdi tamam olalim yazdi sevgili olduk cok mutluydum o gece saat 03.35 hicbir zaman unutmicam bu saati cunku unutamiyorum denedim olmadi falan neyse dedigim gibi gece cikmaya basladik sabah saat 5 gibi uyudum oda uyumus sabah kalktim oglen bana uzun mesaj atmis ayrilalim die neden yazdim eski sevgilim yazdi aglamis ona geri donucem oysaki ben her gece agladim onun icin neyse bunlar cikmaya basladi bende tabi konusmak istoyorum arkadas kalalim yazdim tamam yapti bole arkadas olduk sonra zaman gecti gecti sevgilisiyle tartistik falan cok sey yasadik ama sonunda bulustuk cok mutluydum komik bi an vardı benden 10 cm uzundu arabadan indi ben kaldirimda onu bekliyorum tamami geldi sarildi boylebcok mutlu oldum sonra dedim sahile inelim olur dedi indik sahile dedim bi elimu yuzumu yikayayim kendime geliyim neyse kayalardan assa indim elimi yuzumu yikicam yosuna bastım gormedim pat die suya bi dustum baktim arkamdan guluyo komikti neyse çıktım yukari gene bana tişörtumu verdi al giy dedi bi kokladim tişörtu çok guzel kokuyodu falan neyse bisiklete binelim dedi olur dedim bindik bisiklete o onden suruyo ben arkadan hizlaninca beni geceniyo die bana kusmutu bi ara neyse optum baristim falan cimenlige oturduk sonra sigaramizi ictik falan onun kollarinda uyudum sarku acti sapkami taktim kafama aglamaya basladim  geldi gozyasimi sildi aglama dedi bana tamam deidm ondan sonra ona dogru baktim uzun bi sure baktim baktim en sonunda beni bi optuu o zaman cok mutlu oldum kizardim boyle cunku ilk defa bi kizij beni opmesine izin verdim beni daha once kimse opemdi ama opmek istedi ben opturmedim beni opmek isteyenleri hic sevememsitim sevmemistim herseyne optukden sonra sarildim boynunu öptüm falan sonra eve gidiyouk bisi dicem sana dedim de dedi neyse hosver vazgeçtim dedim soyle dedi sen tahmin et dedim opmemimi istiyosun dedi olabilir opebilirsin dedim ama bu degildi dedim düşündü falan elim benim cebimdeydi elimi cikardi elimden tuttu bumuydu dedi evet dedim araba bulana kadar elimden tuttu birakmadi bende birakmadim sonra taksi geldi sarildim sarildim sonra bindi arabaya eve gitti bende eve gittim aksama kadar yazmadi sonra eve gittim bende gece yazdi bana git bb yazdi ne yazdim ne dediginin farkindamjsin yazdim evet farkindayim yazdi senjn yuzunden sevgilimle kavga ettim artik seninle konusmak istemiyorum yazdibneden yazdim nefret ediyorum dedi bana hayatinda beni en cok seven bi kiz bana senden nefret ediyorum yazdi orda aglamaya basladim sonra saat 4 gobi sabah ama sevgilisiyle fotoğraf cekimis atti bana baristik cok mutluyum yapti ben o an yikildim aksama geceye kadar agladim ama onun umrunda degildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ufakligin MasaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin