De fiecare dată când aud cuvântul "dragoste", mă gândesc la ceva uimitor, ceva de care lumea are nevoie, un sentiment special între doua persoane care nu poate fi explicat în cuvinte.
La vârsta adolescenței se întâmplă cele mai frumoase "povești de dragoste". Poate unii le-au trăit deja, dar poate unii, nu. Așa cum se întâmplă și cu personajul pe care l-am ales să-l prezint, și alături de ea să trăiți cel mai profund sentiment întâlnit vreodată de om, dragostea.
Lucia este o fată de 17 ani, care până acum nu a mai trăit niciodată sentimentul ăsta. Bine, poate doar câțiva pupici, câteva îmbrățișări, dar nu în adevăratul sens al cuvântului.
Ea este normală, nimic diferit, nimic nu o face specială, poate doar câteva șuvițe "Californiene", care și le colorează din când în când în culori aprinse. De obicei calmă, cateodată rea, doar atunci când trebuie și cu cine trebuie. Frumoasă, inteligentă și cu un simț al umorului destul de dezvoltat, pură și cu un șarm pe care nimeni nu-l poate explica, ea este Lucia.
Mereu își petrecea timpul cu prietena ei cea mai bună, Dana. Erau de nedespărțit, încă din scoala generală. Au trecut prin multe împreună, și încă mai urmează noi aventuri.
Ele sunt la fel. Au amândouă ochii căprui, părul șaten și o personalitate debordantă.
CITEȘTI
Plutind în lumea dragostei
RomanceNiciodată nu se știe ce se poate întâmpla atâta timp cât esti adolescent și iubești.