Okula doğru koşarak ilerledim. Yağmurlu günlerde trafik daha kötü olabiliyordu ve bu yüzden dersime geç kalmıştım. Aslında yağmurlu günler bahaneydi, her zaman geç kalırdım. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama bir şekilde geç kalıyordum.
Sınıfımın önüne geldiğimde kapıyı tıklattım içeriden "Gel" sesini duyunca kapıyı açıp girdim. Her gün olduğu gibi yine aynı bakışlarla karşı karşıyaydım. "Geç kaldığım için özür dilerim Bay Styles ama trafik.." bahanemi tamamlayamadan "Biliyoruz Violet bahaneye gerek yok yerine geçebilirsin." dedi boğuk aksanıyla. Gülümseyip sırama doğru ilerledim. Ria'nın yanına geçip oturdum sessizce "Günaydın." dedim gülümseyerek. Ria "Günaydın Violet. Hep böyle geç mi kalacaksın yoksa biz Bay Styles'ı böyle ayartmaya çalıştığını mı düşünelim." dedi kıkırdayarak. "Nasıl anlamak istiyorsanız." dedim göz kırparak. Her sabah aynı diyolaglardı.Lise son sınıftım ve bu da ilk dönemin ortalarıydı. Derslerime yoğunluk vermem gerekirdi ama bu matematik dersi olunca olmuyordu. Üniversite sınavı için ilgili olmalıydım ama anlayabildiğim konular sınırlı sayıda basit olanlardı.
Bay Styles'ın dersinde uyumak imkansızdı. Kafanı sıraya koyamıyordun bile ama şu an çok ihtiyaç duyuyordum. Bay Styles'ın katı kuralları vardı. Not isteyemessiniz mesela. Oysa ki yıl sonunda odasının önünde sıra oluşuyordu. Sınavları da zordu tabii. Geçmek için dersi dinlemelisiniz. Genellikle dersinden geçen çok olur veya onun favori öğrencisi olmaya çalışanlardı yarısı. Benim böyle bir sorunum yoktu. Matematikten kalmak her yıl ben ve ailem için alışıldıktı."Violet? Burda mısın?." önümde sallanan eli görünce kendine geldim. "Evet burdayım." dedim sıramda dikleşirken. "O halde güzel. Umarım bu yılda dersimden kalmassın." dedi ve sınıfa dönüp "Biliyorsunuz ki burada son yılınız, çok çalışmalısınız. Özellikle böyle bir derse. Gerekirse ders alın, etütlere katılın ne gerekiyorsa yapın." dedi geri bana dönerek.
Sonunda zil çaldığında çantama kitaplarımı ve defterimi attım. Çantamı alıp Ria'ya baktım "Geliyor musun?" diye sordum ayağa kalkarken. Ria "Geliyorum tabiki." dedi ve çantasını aldı. Sınıftan çıkarken "Violet." diye seslendi Bay Styles. Arkamı döndüm ve "Evet?" dedim soru sorarcasına. Gülümseyip "Lafım sanaydı biliyorsun değil mi yani bir atak yapmanı bekliyorum. İyi dersler." dedi ve masasından kalkıp sınıftan çıktı. Ria bu da neydi şimdi bakışları atarken bende "Hep böyle yapıyor ama ders almayıp, etütlere de katılmıyorum." dedim kıkırdayarak. Ria'da gülümserken sınıftan çıktık.
..........
Eve ulaştığımda annem ve babama selam verip odama çıktım. Çantamı yere koyup, çalışma masama oturdum. Önümdeki nota baktığımda sınav haftasının yaklaştığını görüyordum. Sınav haftasını es geçip telefonumu aldım. Sonuçta bilmiyordum bir şey, hep son gün çalışıp derslerden zor da olsa geçerim düşüncem vardı.
Telefonumla oyalandıktan sonra Ria'nın attığı mesajı gördüm.Ria: Muhteşem Styles'ın her gün özel ders talebini aldığını biliyor muydun? ;))
Violet: Tahmin etmek zor değil :)
Ria: Sinirleneceğini düşünmüştüm.
Violet: Siktir git neden sinirlenecekmişim?
Annemin odama gelmesiyle telefonu kapattım. Annem "Baban ve ben seni aşağıda bekliyoruz,hemen gel." diyip gitmişti. Aşağıya indim ve salona geçip ikisinin karşısına oturdum.Annem "Violet hemen konuya gireceğim ve sen özel ders alıyorsun." dedi biraz durup lafına devam etii. "Matematikten." dedi. İtirazlarıma başlayacaktım çünkü her yıl aynı şeyler yaşanıyordu. Babam konuşmama izin vermeden "Sevmediğini biliyoruz ama önemli bir sınavın var. İtiraz kabul etmiyoruz." dedi sakince. Bu sefer annem devreye girip "Okul aile birliğinden öğrendim, olulunuzda özel ders veren öğretmeniniz varmış, onunla konuş ve evimize davet et." dedi ve içimden onun o olmaması içn dua ediyordum ama oydu.
SA AS İLK BÖLÜM. GEREKSİZ ŞEYLERLE DOLU AMA GEÇİŞ GİBİ BİR ŞEY OLDU.
UMARIM BEĞENİRSİNİZ BB.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
body heat//h.s
FanfictionOdasına doğru yaklaştığımda kalbimin sesini duyuyordum. Terleyen avucumu eteğime silip kapıyı tıklattım. İçeriden onaylayan homurtular duyunca kapıyı açıp içeriye girdim."Violet? Bir sorun mu var." diye sordu kaşlarını kaldırarak. "Bay Styles özel d...