1.Kapitola

2.1K 96 27
                                    

Probudil mě můj hlasitý budík upozorňoval mě přesně na 9 hodin ráno .... Seběhla jsem schody dolů a vzala si tašku ( obvykle ráno nesnídám ) rychle jsem se stačila upravit a šla jsem svižným krokem na koně

Přicházela jsem k veliké bráně , prošla jsem jí a v dálce jsem viděla koně v ohradě , zaujala mě ale jedna paní co si jezdila na jízdárně skákala křížky na překrásném hnědákovy .

"Dobrý den , ty jsi ta nová ? "
"Dobrý den A-Ano "
"Odlož si věci a přijď ke mě"

Vešla jsem do veliké stáje fakt do obrovské , bylo tam plno koní a však mě zaujal jeden Krásnej Haflingerský kůň . koukala jsem se na něj a pohladila ho po jeho překrásné hlavě . odložila jsem si věci a šla jsem za majitelkou . přišla jsem k ní

"Jezdila jsi už někdy?"
"Ano jezdila "
"Chceš si dneska vyzkoušet klus a cval ?"
"Ano prosím"
"Vem si ohlávku na který bude napsáno TEO ( Tedy) je to haflinger ve stáji ho najdeš ve 3 boxe , vyčisti ho a já ti přinesu uzdečku a sedlo " .

Přikývla jsem a šla , vstoupila jsem Teovy do boxu a nasadila mu pomalu ohlávku . přivázala jsem ho k menšímu úvazu v boxe, vyčistila jsem ho . Během chvilky za mnou přiběhla majitelka se sedlem a uzdečkou .... Pomalu jsem na něj vyhoupla sedlo , zapla podbřišník , nauzdila , dotáhla a šla na jízdárnu , ještě napsledy dotáhla udělala jsi třmeny zapla jsi jezdeckou helmu chytla otěže a chodila kolečka . Přiběhla majitelka a řekla " Tak zkusíš naklusat ? "

Odpověděla jsem Že " Ano "

Pomalu jsem naklusala , vysedávala jsem a pomalu si skracovala otěže .

"Tak udělej si 5 koleček v klusu a až je budeš mít udělej 3 v kroku s hned poté 5ve cvalu "
"DOBŘE "

Udělala jsem 5 koleček v klusu a spomalila do kroku , Teo byl udejchaný a odmítal zrychlovat po 3 kolečkách v kroku vzala bičík a plácla Tea aby zrychlil . Zrychlil do cvalu skrátila jsem si otěže tak že byly maximálně napnuté , věděla jsem že ho to bude bolet ale co jiného mi zbývalo ?
Majitelka mě pochválila a s chutí se na mě koukala . Zničeho nic jsem dostala strach a Teddy to asi vycítil a tak zrychlil do trysku vyhodil si a v rohu prudce zatočil a já spadla na zem a praštila jse do hlavy .
Slyšela jsem jak Teo běží někam na konec jízdárny , zničeho nic jsem v hlavě viděla siluetu koňské duše podobala se Teovy
Přišla ke mě a řekla
"Myslíš si že koně jsou od toho aby se mučily ? Proč na nás jezdíte proč na nás používáte mučidla ? Proč nás takhle furt trápíte ... Když jsi na mě jela měla si otěže maximálně napnuté .. Pamatuješ !? Měl jsem ohnutý krk a v očích mi byl vidět smutek kterej si přes mojí bolest nemohla vidět ani cítit ...

"Do 3 dnů se ti zjevím ve spánku a proměním tě v Koně aby Sis zkusila takové utrpení "

Pomalu jsem otvírala oči a vedle mě seděla majitelka a řekla jsi v pořádku ? " ano jsem "

Teddyho potrestáme jen se neboj

" ne nechte ho být ! On nemůže zato že mi lidi děláme chyby "

"Dobře"
Vzala jsem Tea a vedla zpátky do boxu odsedlala jsem ho a oduzdila , koukal na mě pohledem jako kdyby si přál abych snad umřela nebo tak .....

Nasadila jsem mu ohlávku a odvedla do ohrady pustila a šla jsi pro věci

" už musím naschledanou "
" dobře naschledanou "

Uběhli tedy 3 dny

Šla jsem večer spát když už jsem usínala viděla jsem zase duši Koně řekla mi jen tohle
" zítra ráno se probudíš v duši koně tedy malého hříběte zajižeš si celý život koně celí život mučení osvobozena už možná nebudeš hodně štěstí "

Tak první kapitola je za námi :) snad se vám líbilo a doufám že tam nebudou chyby xd

Duše koně Kde žijí příběhy. Začni objevovat