1

175 13 44
                                    

Öncelikle kızların sesleri yok felan değil, ana vokaller yüksek nota yapabiliyor, diğer kızlarda şarkı söyleyebiliyor su mr removed midir ne boksa tamamen saçma kızların coverları, ve radyolarda söyledikleri şarkıları dinlemenizi öneririm

Yetenek konusuna gelirsek kızlar kesinlikle yetenekli, yetenekli olmasalar jyp den cikis yapmazlardi jypnin ne kadar sey oldugunu biliyoruz adam sixteende sirf bi hatalari yuzunden stajyerleri elemiş adam. Öncelikle nayeon ve jihyo ana vokal zaten sesleri var, momo 3 yasindan beri dans ediyor, mina nın 10 yillik bale egitimi var, momo mina dahyun sana dans ediyor zaten, momo ana dansçı, sana 2.dansçı. rap konusuna gelirsek chaeyoung ana rapçi, sixteende kendi rapini kendisi yapip söylemiş insan, dahyunda rap yapabiliyor, dahyuna yeteneksiz diyorlar ama hem sesi güzel hem rap yapabiliyor hem dans ediyor hem de bi kac sarkinin kareografisini o yaptı, yani bu durumda dahyun yeteneksiz olmuyor. Momonun zaten cok güzel dans ettigini herkes biliyor. Mina da balenin yani sıra diger danslarıda yapabiliyor, tzuyude çok bi şey yok öyle danscı yada ana vokal gibi ama kızda ses var ve şarkı soyleyebiliyor dans da edebiliyor bi kere gruptaki herkes dans edebiliyor. Simdi jeongyeona gelirsek gerçekten sesi ve sarki soyleyisi mükemmel bunun için sixteendeki performanslarini izleyebilirsiniz ve ayrıca kızlara yeteneksiz şu bu felan diyorsunuz ama kimsiniz siz? Jyp tarafından seçilmişlerse demekki yetenekli kızlar

Aegyo konusuna gelirsek, yok her şarkılari aegyo, yok aegyo ile ünlendiler shyshyshy ile ünlendiler felan filan. Bi kere cheer up ile patladilar ki her unlunun bi patlama seyi olur herkes bi sarkiyla unlenir ve devami gelir zaten shyshyshy yi unlendiren twice degil insanlardi ona bakilirsa kendi idollerinizde shyshyshy yaptı? Yapmayan idol kaldımı? Bi kere albümdeki diğer sarkilar gercekten mükemmel ve çocuksu degil, şarkılar gayet anlamlı bunun için milli sarkimiz olan one in a million sarkisina bakabilirsiniz kızlar ilham verici ve gayet iyiler tek aegyo dan ibaret değiller . Ki aegyo yapiyor olabilirler ama korede aegyo tarzlari seviliyor, ee? Ve twicein aegyolari tutuyor ki zaten konsepti felan onlar seçmiyor bunun için kızlara fazla yüklenilmemeli , sarkilar anlamsiz ve hep aegyo ve cocukca deniliyorsa bile albumdeki diger sarkilari dinlemediklerinden, dedigim gibi diger sarkilar tamamen mükemmel ve anlamlı.

Emek konusuna gelirsek birde kızlar gerçekten çok fazla çalışıyor o kızlar yorgun olduklari icin gozyasi dökmüs kızlar, bi hayalleri olan ve bunu gerçeklestirmek için gece gündüz pratik yapan, stajyerlik zamanında baya emek veren, sixteende hayallerini gerceklestirmek icin gece gunduz ugrasan, gece uyumayip gelip pratik yapan kızlar onların bi hayalleri var onlar bu kadar emek versin sonra götü bokluların teki çıksın gelsin desin ki twice yeteneksiz emekleri yok sesleri yok dans edemiyorlar bilmem ne. Kızlar gerçekten çok emek veriyor bu göz ardı edilemez.

Özenti konusuna gelirsek twice snsd ye özenmiyor. O zaman sizin idolleriniz de baskalarina özeniyor? Snsd bile Twiceın gelecegin snsd si oldugu söylüyor. Yani ortada bi özenme durumu yok.

Şimdi başarı konusuna gelirsek Twiceın başarılarından söz etmeme gerek yok herhalde Twice kpop kız grubu tarihini baştan yazmis bir kiz grubu, daha caylak bi grup olmasina rağmen daesang almış bir kız grubu, comebackleriyle 12-13 birincilik kazanmış -toplaminin degil her comebackin o kadar birinciligi var- pardonda cb ile 12 birincilik almak zor iş ne gruplar var 6-7 birincilikle kalıyor , kpop tarihinde rekorlar kırmış, ulusun kız grubunu unvanini almış, 32 sirket ceosu tarafından en iyi kpop kız grubu seçilmiş bir grup ve daha cikis yapalı 2 sene bile olmadı. Yani kızlar başarısız felan değil.

Ve bu arada twice 32 sirket ceosu tarafından 93 puanla en iyi kpop kız grubu seçildi ondan sonrada sırada 25 puanla bi isim var. Bu insanlar bu kadar twiceı şey ediyirsa demekki kızlar gercekten yetenekli ve başarılı her ne kadar cekemeyenler olsada durum ortada.

Şu izlenim konusuna gelirsek bi kere twicein izlenimleri parayla olsaydı nice grupları zengin hayranlar 100 milyona ulaştırmıştı. Diğer gruplarin izlenmesi degilde twicein bu kadar cok izlenip sevilmesi batıyor.

Şimdi playback meselesine gelirsek öncelikle kızlar playback yapmıyor sadece bazı performanslarda müziğin sesi daha açık oluyor ama hepsinde değil bunu anlamak için aklinizi kullansaniz yeter. Ki radio live performanslarini izlediyseniz kızların orada playback yapmadan çok güzel söylediklerini görürsünüz. Ki diyelim tamamıyla playback yapıyorlar playback cogu unlu yapiyor, kullanıyor.

Kızların sesleriyle çok fazla oynuyorlar diyorsunuz ama kizlara anca nefret kustugunuz icin neler oldugunu bilmiyorsunuz. Kızlarin sesiyle cok oynanmiyor kizlarin gercek sesleri bilseniz duysaniz bunları anlarsınız zaten.

Kareografi konusuna gelirsek, kızların konsepti şirin konsept şirin bi konsepte zor bi kareografi yapamazlar öyle degil mi? Ki zaten suanda signalin jelly jelly nin 1 to 10 in dansı felan sirin bi konsepte göre gayet hoş. Kareografilerinin o kadar zor olmaması dans edemedikleri anlamina gelmez. Dansdan bahsetmistim yukarda

Sixteen yarışmasında daha iyi sesler vardı diyorsunuz ama daha cogunuz sixteen bile izlememissinizdir. Izlediyseniz eger o daha iyi sesler vardı dediğiniz kisilerin heyecandan birsey yapamadiklarini, bunada zaten programda juriler ve jyp tarafından cok fazla tepki gosterildigini gorursunuz. Twice o programda özgüvenlilerdi gayette, mesela dahyunun kartal dansina laf ediyorsunuz ama hanginiz o dansi bi yarismada, milyonlarin gozu onunde yapabilir? Hanginiz sananin ilk raundda yaptigi gösteriyi yapabilir milletin önünde? Bunlar özgüven isteyen şeyler ve jypyide bu cok fazla etkiledi, ki belli zaten.

Birde suna deginmek istiyorum kızlar kısa giyindigi icin orospu damgasi vuran insanlar var. Pardonda onlar müslüman felan degil ve esitlik, feminizm diye birsey var o desteklediginiz erkek idoller bi taraflarini açsa agzinizin suyu akıyor ama kiz gruplari acsa orospu damgasi vuruyorsunuz! Ne bicim insanlarsiniz siz? Feministim, esitlik diye geziniyorsunuz ama kisa giyenlere orospu damgası vuruyorsunuz. Isteyen istediğini giyer bu sizi bağlamaz, kızlar bikini giyse orospu oluyor ama erkekler penisini tutarak resim atsa sexy oluyor hepinizin dili düşüyor kendinize gelin biraz.

Kızlar gerçekten çok iyi kapli, sevecen, tatlı ve iyi niyetli insanlar. Hayranlarına çok önem veriyorlar, tanısanız baya ama baya seveceğiniz insanlar, azcık tanımaya çalışsanız, önyargılarını kaldırmaya çalışşanız gerçekten kızlarin iyi kalplerinin, yeteneklerinin, emeklerinin farkına varırsınız.

~ Yorumlarda Twice ve Blackpinki karsilastirmayin lütfen ikiside basarili ve iyi gruplar Blackpink de cok sevip dinleyen bi insanım iki tarafın tarzı farkli, olanakları farklı ona göre davranın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Twice eleştiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin