Belkide hayat o kadar kolay degildir.Dışardan göründüğü olamayabilir.Mutlu gözükür ama mutlu degildir.Belki rüyasında gorur sadece mutlulugu.Peki bizimki ne?Ben hic düsunmedim cunku hayat kisa eglenmeye bak...
"Hepsi senin mi?" tabikide böyle bisey olmadi bizim grubun yelloz Elif'imiz yanima gelip beni öptü."Bu ne be bizi lezbiyen sancaklar faişe"deyip yüzümü burusturdum."Tamam be kızım abartma" deyip kahkaha attı.Cevap vermemeyi tercih edip.Siniftaki yerimizi aldik.Zilin çalmasına yakınken ben tabiki zil çaldı diye ayaklanıp sınıftan cıktım.Tabi hocada bişey demedi buna ,sonuçta özel okul pıtırcıklar.Pıtırcìklar ne ya? Patlayan deneylerimizde kullandığım ne saçmalıyorum yhaa .s Ben yürürken zil caldı ve arkamdan biri bana aniden sarılınca arkama hışımla döndüm.Tanıdık biri degildi."noluyo sen kimsin be " diye bagırmaya başladım.Acayip tipsiz olan çocuk bön bön bana bakıyordu hala."ne bakıyon açik biyermi gördün gardaş" demek istesemde "transa mı geçtin gerizekalı" diye cığırınca çocuk ilk nerede olduguna sonrada bana bakıp "ha?"demesiyle iyice sinirlenip müzik salonuna gitmeye başladım.Bu çocukda nerden çıktı onu bile bilmiyordum ama çok fazla salak olduğu her halinden belli oluyordu.Hem ben öyle tipsizlere bakmazdım.O kim ki bana sarılabiliyor.İyice sinirlenip oraya gitmekten vazgectim.Biliyorum küçücük bişey ama bana kimse sarılamaz.Bahçeye çıkınca bütün gözler üstüme döndü.Olay hemen yayılmıstı bile.Onları umursamayıp bahcenin yan tarafına doğru gitmeye başlamıstım.Her zaman ki yerime gittim.Çalılıkları ve sarmasıkları acıp oradaki banka oturdum burayı bulup buraya bu bankı gizlice sokmuştum.Yanlız kalmaya ihtiyacım vardı.Neden diye sorucak olursanız kücüklük aşkım olan yiğithan beni bırakıp gitmişti çok saçma demi biliyorum ama bana geri dönücem demişti sonuç geri dönmemişti ve ondan sonra kimseyle konusmamaya sarilmamaya basladım.Özel yapım olan bankın altından gizli bölmeyi actım ve küçükken yazdığım halada yazmaya devam ettiğim defteri alıp ağlamaya başladım.Allahtan gözlerimin çok kızarma gibi bir huyu yoktu.Yüzümü biraz düzeltip defteri yerine koydum.Cok fazla dikkat cekmemek için dısarı yavaşca baktım.Kimse yok gibiydi.Hemen çıktım ve arkamı dönmemle onu gördüm."hey" diye seslendi. "seni hatırladım"bu sesin benden cıktığını anlamam çok zor olmamıştı.
~~~~~~~~~°°°~~~~~~°°°~~~~~~~~~~
Çok fazla kısa yazıyorum biliyorum ama 8. sınıfım ve sınavlara hazırlanıyorum hiç aklıma bişey gelmiyo ders calısmam gerekiyo tabi bide güzel sanatlara hazırlanıyorum hiç vaktim kalmıyo kusura bakmayın öbürki bölüm baya uzun yazıcam anlayışla karşılayıcagınızı umuyorum öpüldünüz :)))) -S