Φάλνιθ

14 1 3
                                    

1. Αν ο χαρακτήρας ζούσε στην δική μας εποχή, τι μουσική θα άκουγε;

Για κάποιον λόγο τον φαντάζομαι ροκά... 

2. Με ποιον τρόπο ονόμασες τον χαρακτήρα;

Λοιπόν, ο Φάλνιθ ήταν ο πρώτος χαρακτήρας που έπρεπε να ονομάσω. Πήρα ένα γράμμα και άρχισα να προσθέτω και να πειραματίζομαι.

3. Ποια είναι η αγαπημένη εποχή του και γιατί;

Το φθινόπωρο για την ηρεμία του. Αλλά όχι για την βροχή. Προτιμάει τον αέρα από την βροχή. Fun fact: του αρέσει να πετάει αντίθετα με τον άνεμο και να τον χτυπάει στο πρόσωπο.

4. Τι έχει ο χαρακτήρας που εύχεσαι να μην του είχες δώσει;

Δεν αναγνωρίζει τα λάθη των ανωτέρων του. Δηλαδή αν το πει ένας ανώτερός του (δράκος εννοείται) το καταπίνει, είναι σωστό. Γι'αυτό φταίει ο Λάλεχο ⬇

5. Ποιο είναι το πρότυπό του;

Ο συμμαθητής του όταν ήταν μικρός, ο Λάλεχο (κακή επιλογή). Ένα χρόνο μεγαλύτερος, τυπική συμπεριφορά γυμνασιόπαιδου προς την εκπαίδευση που δέχεται. Πάντα το έπαιζε υπεράνω αλλά ήταν εξαιρετικά ταλαντούχος και γι'αυτό ο Φάλνιθ τον έκανε είδωλο.

6. Τι τον αγχώνει;

Να βλέπει τον κίνδυνο αλλά οι άλλοι να τον αγνοούν.

7. Τι τον ενοχλεί στους άλλους;

How do I explain it? Τον ενοχλούσε ο Άιζ αλλά δεν ξέρω ποιο χαρακτηριστικό του. Ναι ο Άιζ ήταν ένας μαλ_ _ _ _ αλλά δεν είναι κάτι συγκεκριμένο (που καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον). Νομίζω αυτό είναι ένα παράδειγμα του χαρακτήρα να εξελίσσεται χωρίς να τον εξελίσσει ο συγγραφέας. 

8. Με ποιο χρώμα έχεις συνδέσει τον χαρακτήρα;

Όχι που δεν θα έλεγα

Όχι που δεν θα έλεγα

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

9. Έχει κάποια σχέση η προσωπικότητά του ή/και κάποια πράξη του με την δική σου προσωπικότητα/τον τρόπο που θα έπραττες εσύ;

Ναι. Σκεφτόμαστε σχεδόν με τον ίδιο τρόπο.

10. Πως βλέπει ο χαρακτήρας σου την ιδέα του θανάτου;

Όπως όλοι οι δράκοι, ο θάνατος είναι το μεγαλύτερο κακό. Αυτό γίνεται γιατί οι δράκοι πιστεύουν ότι μετά τον θάνατο απλώς σταματούν να υπάρχουν, ούτε παράδεισος, ούτε μετενσάρκωση, ούτε τίποτα. Δεν φοβάται. Είναι όμως ένα τέλος. Δεν ανυπομονεί. Τώρα το γεγονός ότι αυτοκτόνησε είναι ακατάληπτο. Αν πριν το κάνει του έλεγες ότι θ' αυτοκτονούσε, δεν θα σε πίστευε. Για να συνοψίσω τον τρόπο που οι δράκοι βλέπουν τον θάνατο: Ο θάνατος είναι ένα τέλος και δεν θέλεις να φέρεις εκούσια το τέλος σε κάτι ωραίο (κατάθλιψη; τι είναι αυτό;) που δεν θα ξαναποκτήσεις.

Get To Know My Character Challenge Ή Για Συντομία Character Challenge Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ