Výpadek proudu 1/2

20 4 3
                                    

Tak dneska jsem musel zase do práce. Chtěl jsem si stěžovat na nekvalitu téhle práce a že mě podvedli ale za ty peníze to stojí. Už jsem stál ve výtahu a vedle mě se klepala ta otravná klávesnice. Mužský hlas mi zase vysvětlovat že si mám navolit song. A bla bla bla. Namačkal jsem to poslepu protože už jsem věděl že si to stejně vybere za mě. ,,Vidím že máte problém se zvolením, rádi to doopravíme za vás, děkujeme za použití," řeklo to a na displeji se objevil nápis Casual Bongoes (snad to píšu správně). Zase začala hrát ještě retardovanější hudba jak včera a jen tak z prdele začal bouchat hlavou o stěnu výtahu jenom abych ten kraval nevnímal. Když konečně výtah dojel rychle jsem vlezl do ovládací místnosti a šel zkontrolovat vše jako předtím. Rozsvítíl jsem a dal lišce i tanečnici šok, ostatně jako včera. Potom se otevřela šachta a já šel zkontrolovat ještě tu Báby nebo jak se jmenovala. Šachtou jsem prošel, i když s mým břichem to přece jen trochu problém byl. Vyšel jsem a nasměroval si to rovnou k tlačítkům. Zkoušel jsem tlačítko "light" ale to nešlo, tak jsem skusil dát jí spršku ale ani to nešlo. Zaklel jsem a skusil to ještě dvakrát jenže se nic nestalo. Dupnul jsem si a vykašlal se na to. Najednou ale vypadli světla, malém jsem chytil infarkt. Mužský hlas řekl něco ve smyslu "systém vyhozen" a pak byl nahrazen něčím co připomínalo ženský robotický. Pověděla mi o tom, že pod stolem je místo kde bych se měl schovat. Údajně ho prý vytvořil někdo předemnou. Měla pravdu, pod stolem byla menší šachta která se dala zavírat z boku. Doufal jsem jen že tam nějak vlezu. Zadržel jsem dech a pomalu se do šachty narval. Poradila mi ještě, že mám chytit dvířka, až se bude snažit dostat dovňitř. Proboha kdo? Pak už jen dodala ať v žádném případě neudržuju oční kontakt.
Pak hlas stichl a ozvaly se kroky mířící k mému úkrytu. Ustrašeně jsem se choulil v rohu a pevně držel dvířka. Něco dvakrát zaklepalo na dvířka. Nepodíval jsem se tam, neměl jsem tu odvahu. Přísahám, takhle jsem se nabál ani na zakládce když jsem se dozvěděl že mi kluci z osmičky dali projímadlo do jednoho z dortíků co jsem měl ten den na svačinu. Snědl jsem je oba no a... myslím že si to u domyslíte.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 27, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

FNaF SL Parody CzKde žijí příběhy. Začni objevovat