Hledání Středu

4 1 0
                                    

Víno a jahody. Jediné dvě vůně co jsem cítila. Víno mi připomínalo více alkohol než hrozny. Stála jsem uprostřed obrovské vinné révy s mapou v ruce. Za mnou div mi ji nevyrval můj kámoš Max. Vedle mě šla moje nejlepší kamarádka Rebeca, Patty a Honza byli opodál. Jo, tak tohle byla celá naše parta. Zbožňujeme všichni alkohol, přitom nám je 13. Patty skoro 14 let. Můj táta vlastní největší vinnou révu v celém státě. Tou jsme procházeli. "Tak, tady by to mělo být, 45° jihozápadní šířky a 115° délky na sever." Ohlásila jsem. Max byl trochu potrhlý, dělal si ze všeho srandu, hlavně ze mě. "Tady čeká ten tvůj kluk?" vykřikl. "Pssst! Žádný kluk Maxmiliáne Georgi Stevene!!!" Zakřičela jsem jeho celé jméno. Nastalo ticho. Pak se Patty zeptala: "Přímo tady? Tady je střed vinné révy tvýho táty?" Neodpoveděla jsem, přišlo mi to zbytečné. Ano, bylo tu víc místa mezi jednotlivými hrozny. Jako kdyby tvořili jeden velký kruh. "Můj táta nechal Střed vinné révy vyprázdnit. Jako malá jsem si sem chodívala hrát, jsem tu asi po 8 letech... nechal tu udělat prázdné místo, víno se zde nezklízí, vždyť je to jen kruh, ani není co sklízet. To okolo toho kruhu samozřejmě ano." Dodala jsem. Náhle se ozvala Rebeca: "Wow, páni, krásné místo!"
Ano, to tedy je...

Vinná révaKde žijí příběhy. Začni objevovat