În miezul nopții la orfelinatul Sfânta Ecaterina, o fereastră se deschide și un grup de copii încearcă să evadeze din cauza condițiilor și exploatarea din acel loc, camerele de supravegheri i-au zărit. Imediat la baza clădirii se umple de polițiști, dar copii încă încearcă să scape. Un sunet de armă se aude gata să lovească unul dintre acei copii, acesta se dezechilibrează și cade de pe acoperiș, Înainte să fie inconștientă privește cum prietenii ei sunt măcelăriți de gloanțele acelor polițiști în încercarea lor de a scăpa.
Fata își revine la scurt timp și fuge plângând, a reușit să scape din incinta orfelinatului. Ranită, încearcă să fugă pe o alee, se duce într-o înfundătură, se ghemuiește și începe să plângă. Trei figuri apar la capătul aleei, erau trei polițiști ce patrulau, au observat-o pe fată și voiau să profite de ea. Aceasta începe să țipe și să se zbată. Tot zgomotul a fost spart de un sunet al unui baston ce lovea pamantul în ecou, un om îmbrăcat la costum, cu o mască pe față și un baston în mână apare în spatele lor,. E straniu, nu spune un cuvânt, doar se uită la acei polițiști, nu se putea distinge emoția lui datorită măștii dar ura lui se putea simții în aer.
Polițiștii au început să randă aceștia fiind mai mulți la număr și înarmați. Unul din ei aleargă spre mascat să îl lovească cu pumnul. Mascatul îi prinde mâna și o rupe, ceilalți doi scot pistoalele și trag imediat.
Mascatul îl folosește pe acesl polițist ca scut uman până celorlalți li se termină gloantele. Aruncă cadavrul, ridică bastonul și îl răsucește, din el scoate o sabie. Unul din polițiști ia o scândură de pe marginea aleei și îl lovește, mascatul barează lovitura cu mâna. Scândura sa rupt dar mâna lui era intactă. Mascatul îl apucă de guler și îl lovește de perete, apoi îl străpunge cu sabia. Iar ultimul a început să tremure de frică, mascatul se dă laoparte făcândui semn că poate pleca. Aceste se face că pleacă dar când e destul de aproape de mascat, pune mâna pe un cuțit, dar gâtul luie deja străpuns de sabia mascatului.
Acesta îi întinde mâna fetei, aceasta cu teamă încearcă să îl apuce de mână dar se oprește brusc și arată cu degetul în spatele lui. Acolo se aflau o mulțime de polițiști mascați cu armele indreptate spre el. Acesta ridică mâinile și ușor se uită în sus, acolo erau o mulțime de oameni pe marginea clădirii cu măști asemănătoare lui. Polițiștii încearcă să tragă în ei, dar ei erau prea rapizi. Mascatul îi pune mâna la ochi fetei în timp ce avea loc acel măcel
CITEȘTI
Experimentul 20
Actionîntr-o țară comunistă ce plănuiește un război, o singură grupare plănuiește o revoltă Înainte să fie prea târziu și prea multe vieți să fie luate doar de setea de putere a unor oameni.