v-am promis ca saptamana aceasta voi posta mai mult si mai repede decat in alte da-ti, decii... ma voi tine de promisiune. sper ca o sa va placa capitolul. de data aceasta voi incerca sa fie mai lacrimogen, daca voi reusi.
In camera mea era... Mandy, cu un pistol in mana. Se pare ca a inebunit de tot. Ea se apropie de mine pana cand ne mai despartea doar un metru si jumatate. Ma intreb ce mai are de gand sa imi faca, deja devine foarte enervant sa o am pe cap pe psihopata asta si sa traiesc cu gandul ca Mandy vrea sa ma omoare, chesti tresti.
-Ce m-ai ai de gand acum. Sa ma impusti, ma voi vindeca. spun eu catre ea cu o fata foarte amuzata
-Mda, ma asteptam la reactia asta. Sa stii ca defapt, in acest pistol am un glont facut din argint, iar glontul a fost imuiat intr-o substanta nu prea placuta pentru fiintele supranaturale. spune ea si incepe sa rada ca nebuna, iar apoi o vad cum apasa pe tragaci, si in urmatoarele secunde, Mandy m-a nimerit un pic mai jos de brat (cu glontul)
Chiar in acel moment, Derek, Jack, Taylor si Elenor au intrat in caemra. Derek s-a uitat la rana mea si a incremenit cand a vazut ce fel de glont era si cand si-a dat seama ce substanta imi intra incet, incet in vasele de sange, iar apoi se raspandeste in tot corpul meu care incearca sa respinga substanta, dar... nu poate.
Derek pov.
Noi, stateam toti in sufragerie, si discutam cum vom "imparti" casa, ca sa nu ne certam. Dupa un minut a venit si Elenor. Dar, nu a apucat sa spuna ceva, caci de sus s-a auzit o impuscatura. Toti am fugit rapid sus, iar cand m-am uitat in camera lui Elena, ea era pe jos, iar langa ea, la un metru si jumatate distanta statea Mandy, cu un pistol indreptat spre Elena. Cand m-am uitat la rana sa, am observat ca glontul era facut din argint, plin de o substanta vascoasa. Acea substanta se numea Tatenitum, si era daunatoare pentru toate fiintele supranatulare, mai ales pentru varcolaci si pentru vampiri. Cand am realizat ca Elena era in pericol de moarte doar din cauza lui Mandy, imi venea sa turbez de furie. Cand ma uit din nou la Elena, am observat ca a lesinat.
-Elenor, du-o repede in camera ta si scoate-i glontul... mai departe sti si tu ce trebuie facut. ii spun eu cu o urma de furie in voce
Dupa ce Elenor a iesit simteam cum pamantul fuge de sub mine. Eram furios, trist si cele mai urate sentimente la un loc. Simteam cum dragostea vieti mele se ofileste incetul cu incetul din cauza unei nebune, care... care ar trebui sa regrete ziua in care s-a nascut.
Elenor pov.
Dupa ce Derek mi-a spus ce am de facut, eu am mers in camera mea, iar in brate o aveam pe Elena. Foarte ciudat era ca Elena era foarte usoara, pot spune ca avea greutatea unei pene. Eu am pus-o pe Elena pe pat si i-am scos glontul, cea ce a fost foarte usor, dar acum vine partea mai grea... trebuie sa-i curat intreg corpul de acea substanta otravitoare. Imi este foarte mila de Derek, o iubeste atat de mult, iar ea este intansa pe pat cu o substanta otravitoare in corpul ei. Chiar in acel moment, pe obraz mi s-a scurs o lacrima. Chiar daca pana acum o uram foarte mult si imi doaream ca Mandy sa fie iubita lui Derek, acum imi doresc mai mult ca oricand ca Elena sa-si revina. Sunt foarte dejamagita de ce a putut face Mandy. Eu nu o credeam asa de nebuna si atat de psihopata. Se pare ca s-a schimbat.
-Derek... chia....chiar...daca voi... muri...voi fi...alaturi.... de ...de... de tine.
Imi spune Elena cu ochii inlacrimati, iar pe obrazul ei curgeau doua lacrimi cristaline. Cand am auzit, ce-a spus Elena... am inceput si eu sa plang. L-am chemat repede pe Derek, care se pare ca a "expediat-o" pe Mandy in lumea celor nedrepti. Cand i-am spus despre Elena, parca i-a cazut cerul in cap. Am putut sa observ cum doua lacrimi i se scurg din ochii sai si cad pe obrajii lui fini.
Derek pov.
Cand a venit Elenor si mi-a spus ce a spus Elena... imi venea sa mor. Am putut simti cum doi lacrimi mi se scurg din ochii mei care acum mai mult sigur pareau ca nu mai au viata in ei, si cad in continuare pe obraji mei. Cand am realizat ca o mai puteam salva am fugit cat de repede am putut la Elena. Eu i-am luat mana sa intra mea, si... si... am muscat-o si am inceput sa beau toata otrava, dar se pare ca nu avea niciun pic de otrava, iar sangele ei era foarte gustos. Nu, nu trebuie sa ma gandesc cat de delicios este sangele sau. Elena ori se preface, ori.. ori a murit.
- Draga mea Elena, nu voi lasa sa se-ntample asta.
Daca e nevoie, moartea eu voi invinge
Dor ca sa stiu ca te pot atinge....
Nu cu mainile, ci cu sufletul meu
Care-l va atinge pe al tau
Lacrimile vieti le voi culege
Eu te voi ajuta... te voi apara...
Te voi iubi mereu... dragostea mea.
Elena pov.
dupa ce-am lesinat, am auzit doar vocile celorlalti. Apoi, i-am auzit vocea lui Elenor. Dupa acea am simtit ca sunt muscata de mana. Iar, apoi i-am auzit vocea lui Derek, care spunea o poezie pentru...pentru mine. Am simtit cum doua lacrimi mi se scurg din ochii mei parca obositi.
-De...Derek. reusesc sa spun intr-un sfarsit
- Elena. spune el uimit
- Uitate... in... cutia... rosie... din.... camera.... mea. reusesc sa spun. Si... adu-mi...sticluta....cea... rosie. dupa ce am terminat ce aveam de zis, Derek a fugit imediat in camera mea si mi-a adus stlicuta cea rosie. Eu am luat-o din mana sa si am incercat s-o deschid... dar n-am putut. Atunci, Derek mi-a luat sticluta si a descis-o, iar apoi mi-a dat-o inapoi. Eu, am beut repede continutul sticlei.
-Ce era in sticla. ma intreaba Derek
-Era o potiune pe care mama mea a preparat-o inainte sa moara si a pus o vraja pe ea. Mi-a dat-o mie si mi-a spus ca, daca voi fi pe moarte sa beau repede continutul sticlutei. Mi-a dat chiar si reteta.
Narator pove.
Cei doi se bucurau, dar chiar in acel moment Elena simti un parfum foarte cunoscut. L-a fel si Derek. Cand cei doi s-au intors sa vada care este sursa acelui misor cunoscut pentru Elena, ai l-au vazut pe ....
sper ca va placut capitolul. nu stiu daca mi-a iesitt lacrimogen, dar macar am incercat.
s-ar putea sa pun next azi, dar am spus s-ar putea. oricum, trebuie sa pun next si la cealata poveste.