Kahrolsun pilatesssss😫
Yaşasın pilav patatessss😈"Çiçeeeeeeeekkkkk!
Kalk kız artık.
Kargalar bokunu yedi sen hâlâ yatıyosun! "
Duyduğum sese hiç aldırmadım ve Rıfkıma daha çok sarıldım.
Annem yine her zaman olduğu gibi beni nazikçe (!)uyandırıyordu.
Ama hiç kusura bakmasın.
Ne yorganımı bırakırdım ne de Rıfkıyı.Bi anda kapımın açılma sesini duydum. Yorganı çektim kafama.Hiç kusura bakmasın. Uykum vardı.
Tabi benim ayaklar yorganı bi anda çekince boşta kaldı."Kime diyorum kız ben !"
Yorganı indirmeden karşılık verdim canım (!)anneme.
"Anne bi git ya. Ne olur git.
Bak valla seninle oturur Müge Anlı izlerim.
Yarın evi ben temizlerim.
Bi dahakine matematikten 21 değil 22 alırım. Git ya git!
Ne olursun git!""Allah ım benim neydi günahım da sen bana evlat diye bunu verdin..."diye söylenmeye başladı.
Gerisini dinlemedim.Uykum vardı oğlum uykum.
Beni yataktan kaldırmak hakimin kalemi kırması idam kararını vermesi demekti. Bu karıda beni rahat bırakmıyordu.Ayrıca mis gibi evlattım.
Nerem kötüydü be.
Sadece biraz pasaklı,biraz sorumsuz ,biraz vurdumduymaz ,biraz tembeldim.
Ne olmuş yani."Kız kime diyorum ben !
Kız kalksana geç kalacaksın okula!"der demez cimcik attı ayağıma. Tabi yorganı kafamdan indirip yatakta sıçramam bir oldu."Ya napıyorsun ya?
Anne mahvettin benim canım tenimi.
Yavaş ol azcık insanım ben !"diye sitem ettim.Daha bir ton şey derdim de annemin tipini görünce hepsi ağzıma tıkandı.
"Anniş , kız ne bu hal ?"dedim.
"Ne varmış kız halimde?"
"Bende onu diyorum ya ne yokki ?"
Annemin elinde ev terliği üzerinde uzun beyaz bornozu .
Bornozun içinde kırmızı pijama takımı,ayağında peluş ev ayakkabıları ,başında da beyaz tülbent.
Şu an tam köyden indim şehre tipindeydi."Rabbim asıl benim günahım neydi ?"
"Ne diyon kız sen yine ?"
Sıkıntıyla ofladım. Sonra kuş yuvasına dönmüş uzun saçlarımı karıştırdım."Diyorumki Türk Malındaki Abiye ''ye rakip çıkmış diyorum. Ne bu hal anniş diyorum. Daha ne diyeyim ?"
Ben gitmesini beklerken
"Sus kız. Sen ne anlarsın modadan ..."demezmi.
"He anne tamam anne.Ondan anne..."
"He deme bana. Anneyim ben . Seni 9 ay taşıdım. Yedirdim icirdim bokunu temizledim ..."diye başladı bu sefer.
Ama susturabildim."Anne tamam çık git odamdan kalkıyorum." dedim.
Bıraksam akşama kadar doğumumdan tuvalet eğitimime kadar her şeyi ortaya dökerdi."Bak bak bide beni odasından kovuyo. O oyuncak ayıyla yata yata hayvanlaştın iyice sen."
"Anne ayıma ayı deme onun adı Rıfkı."
diye cemkirdim.Annem baktı benden hayır yok odanın çıkışına yürümeye başladı. Bi yandanda babama bağırıyordu.
"Kemaaaallll !
Yapamadık biz bu kızı.
Olmamış bu olmamış."Sonunda çıktı odadan. Kapıyı da kapattı arkadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL NUMAR(A) -DÜZENLENİYOR-
HumorHayattaki tek aşkı Nutella olan bir kıza bir gün özel bir numaradan mesaj gelse ne olur ? Beraber öğrenelim. ? Nutella tadında bir hikayeye hazır mısınız? Başliyoooruuuzzzzzz... Kurgu tamamen bana aittir. Tüm hakları saklıdır.