1. Günlük

45 2 0
                                    

14 Nisan 2014 – 22:00

LORA
Çiçeğin Özü
Bu sevdanın adı Lora.
Lora… Merhaba. Belki yıllar, belki aylar, belki günler öncesinden yazdım bunları sana. Ne zaman okuyacağını bilmiyorum. Kendimi sana, seni kendime nasıl anlatacağımı da bilmiyorum. Fakat ben sana bir insanın besleyebileceği en büyük aşkı besliyorum. Evet, şu an. Ilık bir nisan gecesinde. Geçmişte… Geçmişte diyorum çünkü sen bunları okurken biz bu deftere göre gelecekte olacağız. Biz… Ne güzel bir kelime.
Off… İyi bir başlangıç olmadı. Ahmed Arif’in bir dizesi geliyor aklıma ‘’seni anlatabilmek seni’’ Ben içimde derin bir sevgi taşıyorum. O sevgi kafasını taşlara vura vura akan bir ırmağın coşkunluğunda, denize varana kadar… İşte sen benim denizimsin. Sen gelecekte karşılaşacağımızı umduğum kadınsın. Sen benim için, Sabahattin Ali’nin, ‘’ben bu kadını yedi yaşımdan beri okuduğum kitaplardan, beş yaşımdan beri kurduğum hayal dünyasından tanıyorum.’’ Dediği kadınsın. Sen aşka inancım, sen umudum. En gerçek hayalimsin. Belki bu karşılaşma olmayacak ama ben, hiçbir zaman gelmeyecek olsan bile varlığına ölene dek inanacağım. Ben sana aşık oldum, sana aşık öleceğim. Anlatabildiğimi sanmıyorum. Yazarım ben sürekli, sen gelene kadar defterlerde konuşurum seninle.
Gerçek adını bilmiyorum, ama kalbimin sokaklarında sana Lora diye sesleniyorum. Sana seslenebilmek, varlığına kanıt değil mi?
Peki neden Lora? Diye soracaksın belki de. Hayır hayır, belki değil, eminim sorarsın yani umarım bir gün sorarsın… Cevabını bilmiyorum. İçime öyle doğdu sadece. Sonra gerçekten öyle bir isim var mı diye internetten baktım, varmış. İngilizceymiş, anlamı çiçeğin özüymüş, rengi pembeymiş… Fakat benim seslendiğim isim, kalbimce ve rengi tüm renkler. İşte bu yüzden sen yoksun diye renksiz bir hayatın içindeyim.
Sana olan özlemim ezelde başlamış, ben bu özlemi taşımışım meğer. Yeni yeni farkına varmışım. Rastgele birini sevemem ya, Lora. Herhangi birine aşk’ı sende buldum diyemem ya… İşte o günü bekliyorum, o müthiş günü.

Şimdilik iyi geceler.

Seninle konuşuyorum şu an, duyuyor musun?
Senin hayalinle duygulanıyorum, biliyor musun?
Sen beni tanımasan da ben seni iyi biliyorum.
Sen varsın, yüreğimdesin, seni seviyorum.

LORA'YI ARAYAN ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin