Arkadaşlar daha yeni başladım umarım beğenirsiniz... İyi okumalar...
Bayram günüydü herkes mutluydu.Ben bile arkadaş,akraba herkes bı aradaydı. Sevdiğim erkek bile. Hep mutluyduk. Ve pikniğe gidecektik. Bütün arkadaşlar toplanmıştık. Yıllar sonra beraber pikniğe gidecektik. Hazırlandık. Alina,Toprak,Açelya,Ecem,ben ve erkeklerden ise Berat,Yağız,Samet,Berk, Gökhan geliyordu. Çıktık yola arabayla gidiyorduk. Arabayı Berat'ın babası kullanıyordu. Bizde arkada eğleniyor sohbet ediyorduk. Tam piknik alanına yaklaşmıştık ki arabadan bı ses geldi arabadan indiğimizde iki tekerlekte patlamıştı. Berat babasına yardım etti. Bi tekerleği değiştirdiler ama öbürüne yedek tekerlek yoktu. Baya bekledik hava kararmıştı. Sonra yoldan bı araba geçti sağolsun bize yardim etti. Hava karardığı için pikniğe gidemedik. Eve döndük yollar çok karanlıktı. Ben baya korkuyordum. Neyseki eve yaklaşmıştık. Artık sokak lambaları vardı yol karanlık değildi. Herkesi evlerine teker teker bırakmıştık. Berat benim en iyi arkadaşımdı. Çok önceden tanışıyorduk. Kardeşim o benim. Bayrama bize gelmişlerdi. Akşam baya oturduk yani gece iki üçe kadar. O kadar özlemişim ki onu. Baya hasret giderdik. Sabah olmuştu. Annemgil pikniğe gidecekti. Biz Beratla gitmedik. Çünkü arkadaşlarla buluşacaktık. Bizde bu gölün kenarına gittik. Oturduk. Oyunlar oynadık herşey çok güzeldi. Sonra bazıları göle girdi. Berk, Gökhan, Yağız. Hepsi çıkmıştı. Tek Berk vardı suyun içinde. Çağırmıştık gelmedi son bir kez daliyim dedi gidiş o gidiş daha çıkmadı sudan çok korkmuştum. Seviyordum çünkü oda beni seviyordu. Çıkmadı ben ağlamaya başladım hiç kimse susturamıyıyordu beni. Sonradan Yağız suya bı daha girdi. Berk kollarında geri döndü. Nefes alıyordu. Ağlamam geçmişti. Başını dizlerime koydum. Gözlerini açmıştı. Herkes rahatlamıştı. Taki Berkin ağzından son sözler çıkana kadar.
"Seni seviyorum Elifim. Bunu sakın unutma. Berkin şimdi uzaklara gidiyor." Hiç kimse buna bı anlam verememişti. Sonra bir derin nefes alarak"Elifim" dedi. O son nefesiydi tek nefese sığdırmıştı ismimi. Ben hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım. Berat ve Alina yanıma geldi. Beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Ben o anda bayilmisim. Hastaneye götürmüşler. Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Alina yanımdaydı. Ona sordum.
(Alina:A) (Elif:E)
E: Neredeyim ben?
A: Hastenedesin knk.
E: Neden geldik? Berk nerde?
A: Bayıldın. Berk'i kaybettik.
E: O boğuldu demi. Neyse konuyu kapatalım. Cenaze ne zaman?
A: Yarın öğleden sonra.
Hastaneden çıkmıştık. Sonra eve gittim ve Berkin evine gittim. Odasına girdim. Masasının üstünde bir bebek ve bı mektup. Mektubu okumadım. Eve geldim kucağımda bebekle. Alina bizdeydi sordu ne oldu diye bebekle mektubu uzattım. Alina hemen okudu. Ben duymak istemedim. Cenazeyi kaldırdık aglamiyordum. Çok garipti. Neden onuda bilmiyordum. İki üç gün sonra dolabı düzeltirken mektubu buldum. Bu sefer okumak istiyordum açtım okudum. Berk bilerek atlamış suya ölmek istiyormuş. Sorun neydi bilmiyordum devam ettim okumaya. Meğerse babası yuzundenmis. Babası bende ayrılmasını istiyormuş. Oda ayrilmiycam demiş ve o gün intihar etmiş. Yine aglamiyordum. O anda kapı çaldı. Gelen Berkin annesiydi. Odama geldi. Başladı anlatmaya. Berkin ölüşünü. O anda dünyam durdu. Sanki öldüm. Bu sefer ağlıyordum. Akşam olmuştu. Erkenden yattım. Rüyamda Berki gördüm. Bana ihtiyacı vardı. Sonra yanına biri geldi adı Mert'ti tanımıyordum. Hayatımda ilk kez görmüştüm. Sabah kalktım. Alina bize gelmişti. Ruyami ona anlattım. O anda bizi yağız aradı. Buluşmak istiyordu. Anlatacakları varmış. Alinayla çıktık yola, yolda Berat'a rastladık. O da Yağız'ın yanına geliyordu. Gittik oturduk. Yağız bı oğlan dan bahsetti. Berk in arkadaşıymış. Bir saat sonra geldi yanımıza. Bu ruyamdaki oglandi. Alinayi durttum bu o oğlan dedim. Güldü yanlış hatirliyosun dedi dedim hayır bu o. Sonra tanıştık onunda adı Mert. Bu kesin o oglandi. Eve gittim Mert'i düşüyordum. Yarın yine bir araya gelicektik. Alina o anda bana dediki "Bence bu oğlan seni seviyor. Ya Berkin ölme sebebi bumu yoksa senden ayrilamayacakti bu yüzden intihar etti." Kafam iyice karışmıştı. Acaba öyle bişey olabilirmiydi. Düşünürken uyumuşum. Alina uyandırdı. Kalktım yemek yedim tekrar uyudum. Sabah kalkar kalkmaz Berkin evine gittim. Annesine olanları anlattım bide Alina'nin söylediklerini. Annesi de aynilarini söyledi. Berk o yüzden son zamanlarda soğumuştu benden o yüzden çok konuşmuyordu. Eve gittim. Alinayi bize çağırdım. Gelince olanları anlattım. Sonra Berat'a herşeyi anlattım. Yağız aradı yeniden çağırdı. Gittik Mert sürekli olarak bana bakıyordu. Belliydi beni seviyordu. Ben bişey hissetmiyordum. Numaramı istedi verdim. Sonra mesaj attı konuştuk. Sevemedim. Berk baskaydi sanki o kanatsız melekti. Gözüm başkasını görmüyordu. Hala aklım Berk teydi o benim ilk yağmurum çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDE SEVDİM
ChickLitBir genç kızın başına gelebilecek en kötü olaylar ve en kotusude yeniden aşık olabilmesi bakalım hikaye mutlumu yoksa hüzünlümu bitecek...😊😊