BAB 2

35 3 0
                                    

DANIEL P.O.V

Hari ini aku balik dari asrama. Actually aku rindu sangat kat buah hati aku qisya tu. Tapi senab ketinggian ego aku . Aku pun malulah nak pergi jumpa dia takut dia fikir aku ni terhegeh-hegeh kat dia.

Aku tengah tunggu mak aku kat asrama. Lambatnya dia datang hari ini selalunya aku keluar jer dah nampak dia. Member2 aku semua dah balik so sekarang aku tengah duduk sorang2 sambil melayan perasaan kat tempat menunggu.

PINNNPINNN

Aku terus menoleh melihat siapa gerangan yang menghonkan kereta itu.'Along cepatlah masuk'kata wanita di dalam bilik itu . Ohh rupa rupanya mak aku telah sampai .

Sebaik sahaja aku masuk aku terus menanya'ibu kenapa lambat balik hari ni'.' Ibu hantar mak cik lily kamu dengan anak lelaki dia kat shopping mall katanya nak cari barang untuk camping anak lelaki dia tu.'
Kata ibu.

' Maksud ibu mak dengan abang qisya?'tanyaku lagi.' Ialah mak cik Lily mana lagi 'jawab ibu

Setelah sanpai dirumah aku terus mandi untuk membersihkan badanku yang terasa melekit ini. Setelah itu aku pun bersiap untuk pergi ke kedai.

Actually aku nak beli hadiah untuk gadis kesayangan aku itu.
Aku pun terus turun ke bawah . Setibanya aq di bawah ibu aku terus menanya' Along nak pergi mana?'kepada aku.Habislah aku apa aku nak jawab ni takkan nak cakap beli hadiah untuk crush. Errmmmmm apa aku nak cakap ni tolong lah aq 😱😱😱😱

HABISLAH AKUUUUU!!!!!!!!!!

Dengan serba salahnya aku jawab 'nak jumpa member2 lama ibu'takpelah tipu sunat.' Oh ye kerr jangan lupa kirim salam kat diorang tau'kata ibu. Ibu ni buat aku bertambah serba salah.

Aku pun terus menyalami ibu dan membuka langkah ke kedai untuk membeli hadiah untuk gadis yang amat aku sayangi itu.

Setelah tiba di kedai aku terus memilih barang apa yang patut aku beli untuk qisya.Aku buntu. Yer lahh aku pergi kedai ni pun tanpa perancangan main redah jerr. Yer lah kenalah bagi hadiah untuk buah hati aku tu. Dah lama aku tahan rindu nak jumpa dia.

Aku ternampak sutas jam tangan tangan yang menarik perhatian aku.Aku pun terus mengambil jam tangan tersebut bersama sebuah kotak dan sekeping kad.Pada kad itu aku tulis

Wait for me and always think about me when you wear this watch .
(Your secret admirer)❤❤❤

Aq harap kau suka hadiah ni sayang....

BERSAMBUNG.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Missing YouWhere stories live. Discover now