Birden uyanmaya başladım .Onun koynunda mı uyumuştum ve beni sabaha kadar beklemesine ne demeli .Onu ilk defa incelemeye koyuldum. Mavi gözlü, siyah saçları dolgun dudakları elma kemikleri çıkık 1 .85 boylarında falandı .Kaslarını unutmasam salak olurdum .Uyuyordu mışıl mışıl ne kadar yakışıklıydı ama ondan nefret ediyordum
-Hey sen beni mi izliyorsun dedi alayla
-Hayır neden beni kurtardın?
-Hadi ama seni önemsediğini nerden çıkardın ölürsen başıma bela .
-Zenginsin yakışıklısın beni ne yapacaksın ,neye bu kadar kızgınsın niye ben ?
-"Senden nefret ediyorum nefret ve senin gibi çabulcu hatta FAHİŞE kızı ". dedi ve durdu.
Gözlerim dolmuştu.Affet baba kızın dik bir kadın olamıyor .Hiçbir şey demeden yukarı çıkmaya başladım. Zil çalmıştı
-Üstünü giyin hizmet ediceksin
-Ben öyle pisliklik yapamam bırak beni gideyim
-bak fahişe
-Ben fahişe DEĞİLİM SONER BEY
-Hemen yukarı çık ve gel diyorum !
Ağlamadım onun yanında yukarı çıkıp ağlamaya başladım.
-Anne baba kızınız masum değil mi.Sizleri özledim hemde çok telefon numaranı saklıyorum baba Ama açmıyorsun baba neden gittin ya anne sen sevseydin böyle olurmuydu beni şirketin ortağına çoktan vermiştin nasıl yaptın nasıl .
Kapıdan bir koruma
-Hazırmısınız Asya hanım
-eVet geliyorum
Kapıyı açtığımda koruma bana acıyarak bakıyordu
-Beni kurtar gideyim ne olur
Sanırım baya dizlerine kapanmışım
-Gel bütün korumalar önde ben sadece arka kapıyı açıcam kaçacaksın ama yakalanma yakalansan bile beni söyleme mahveder hadi şurası hemen açıyorum git buda 200 lira bu sana YETER koşşş .
-Teteteşkür ederim .Hemen koşmaya başladım ormana doğru .Lanet olsun kaybolmuşum ben nerden bilecektim bu kadar korkutucu olacağını ana yol da yok bulmam lazımdı.Gece kararıyordu param vardı ama şuan ne kadar değersiz kağıt parçasıydı. Atatürk hariç tabi .SONUNDA YOLU BULDUM
-YARDIMMMM EDİNNNNNNNNNNNNNNN
Bir tane siyah bir araba geliyordu yanıma gelip durdu.
-Buyrun bayan nasıl yardımcı olabilirim
-Ben kayboldum evime gidicem yardım edermisiniz
-Arkaya oturun lütfen
Açmamla birlikte donmuştum onun şoförüymüş !
- Benden kaçamazsın üstelik CEZANI düşünmeliyim Küçük fahişe!
-Bben inmek istiyorum.
-Sür arabayı Alex
-Peki efendim
Sinirleri gerilmiş kasları sıkı bir şekilde yüzünün kemikleri belirgindi korkmuştum.
-Geldik çabuk in ve odaya beni bekle
-Ttamam
Koşa koşa odaya gitmiştim .Bu çatlak SADİST bana herşey yapardı .Ayak seslerini geliyordu .
Ve beklenen oldu.
-Sen kendine gelmiyorsun ben getireyim dedim.
-Sen kimsin de bana hadsizce bu kelimeleri kullanıyorsun !dedim bunu ben mi dedim ?
-Eeeeeee YETER be beni sinirlenirdin.
Gözleri koyu mavi olmuştu. Birden bana elini kaldırıp tokat attı .Tokatla birlikte makyaj dolabının ucuna kafam değmişti ve sanırım kanıyordu bayılırken
-kalk daha bitmedi seni fahişe bitmedi yoksa uyuma numarasımı ...
Kafamı çevirince şok olmuştu titrediğini hissettim.
-Beni bırakma
Dedim.Canım yanıyordu ve sonra bilincim kapalıydı.
SONER
Ona tokat attığımda bayılmıştı. ILK yalan attığını sandım ona öfkem durmuştu o sözünü diyesiye kadar BENİ BIRAKMA demişti hemen hastaneye getirdim
-YARDIM EDİN ÇABUK !!!
Bekliyordum çok mu canını yaktım acaba bunları düşünürken tam aradan 2 saat geçmişti
Çıkmıştı şükürler olsun .
-Nasıl iyimi Doktor ?
-Evet Soner Bey hətta yarın bile taburcu edebiliriz
-peki şimdi?
-İsterseniz olur efendim
-iyi olur
ASYA
Kafam sargıya alınmıştı. Birden kapıyı açtı .
-Bırak beni sakın yaklaşma kendim inerim
Susmuştu sinirliyken başka sakinleşince .
Hemen arabaya bindim tek akrabamız amcamdı babamla küslerdi .Gidecek yerim yoktu ,bu herifle yatacağıma ölürdüm .Yanıma yaklaşmıştı .
"ÖZÜR dilerim bennn nee diyeceğimi ..."
"Beni bırakın yeter Soner Bey çünkü size ilk günden dayanamıyorum beni yordunuz ruh açıdan ."
"HAHAHA bak fahişe özür diledim diye sakın kibirlenme seninle işim var yoksa seni zaten bırakırdım yoksa o lanet bara git !"
Ağlamayacaktım .Birden ayaklandı.
"Hazırlan çıkıyoruz ."
Birşey demeden beyaz askılı elbisemi giydim kendimi o kadar kötü hissetmiyordum ama ruhsal açıdan berbattım .Dik olmalıydım.
"Hazır mısın Asya ."
"Evet çıkıyorum ."
Tam çıktığımda beni süzmeye başladı bu iğrenç duyguydu.Birşey konuşmadan dışarı çıkıp siyah arabaya bindik .Yol boyunca konuşmadık .Sonunda gelmiştik .
"Yine odama gitmek istemiyorum evi dolaşabilir miyim ?Bahçesi var mı, salıncak evet salıncak var mı ,havuz var mı ?
"Önce kapıyı açalım ."
Hemen girip koca salondaki siyah koltuğa uzanmıştım .Soner birden gizemli şekilde telefonu çalıp yanımdan uzaklaştı .Ben düşünürken uyuyakalmışım onu beklerken .SONER'İN AĞZINDAN
Kapıyı açmadan çocukça sorular sormuştu .Aslında çok tatlı halde ağzını büzüyor ,el harekeleri ile şirinlik katıyordu.Tam eve girdiğimiz zaman Akif Bey beni arıyordu. Bu Asya'nın amcasıydı .Hemen odama hızlı adımlarla girip telefonu açtım .
"Alo ?"
"Merhabaaa Soner Bey sizle tanışmışlığımız vardı."
"Evet Akif Bey Sayılı Zengin Otoriter şirket sahibi maalesef kardeşinin kızına bakamayacak kadar neyse ne istediniz ?
"Bak evlat kızın babası ölürken kızına şirketi bırakmış yani Asya şirketin ortağı seninle ."
"NE tabi ya nasıl aklıma gelmedi peki bundan size ne ?"
"O kızla evlen ve şirketi al daha sonra ayrıl ve şirketleri birleştirelim senin gibi güçlü delikanlıyla çalışıp tüm Dünyaya adımızı duyurup zengin olalım var mısın genç adam ?"
Gerçekten iyi bir fikirdi.
"Peki nasıl evleneceğim istemezse ?"
"Yakışıklı genç adam o kızı kendine bağla ve kapıyo koy kısacası böyle sakın yakalanma "
"Ya vazgeçersem ".
"İmza atıcaksınız size sekreterim kağıt yollayacak iyice düşündün mü genç adam ?
"Bu fikre bayıldım Akif Bey sabırsızlanıyorum iyi şeyler yapacağız."
"Eğer vazgeçersen sevdiklerine dikkat et ."
"Ne demek bu tehdit mi ilk günden Akif Bey !Sakın ama sakın tehdit etmeyin bedelini ödetirim."
"Ha ha ha gelecekteki ortağımla dalga geçiyordum."Adamın sesi titremişti belli ki köpeklerine güveniyordu. AMA fikre bayılmıştım kızı kendime aşık etmeliydim .Hemen aşağı 3'er 3'er indim.
"Asya ..."
Kız uyumuştu .Hemen kucağıma alıp odama götürdüm hem aşık etmeliydim.
Kızı yatağıma hafifce koydum beyaz bedeni siyah yatağımla sanki dans ediyordu .Oni incelemeye başlamıştım.
Hafif çekik koyu kahve gözleri ,bembeyaz teni ,alt dolgulu dudağı ,küçük burnu ,uzun lakin düz kiprikleri ,çatık kalın kaşları ve elmacık kemiği kıza maskülel hava katmıştı .Kusursuz vücudu ise kıvrımla şekillenmiş gibiydi.Tanrım neler düşünüyordum bu sürtükle evleneceğimi mi ?
Daha neler oni kullanacaktım işte şimdi herşey yeni başlıyor ...