Κεφαλαιο 9

130 9 0
                                    

Βαλεντινη

Λενε πως η καλη μερα απο το πρωι φενεται, μπορω να σας διαβαιβεωσω πως κατι τετοιο για την σημερινη ημερα δεν ισχυει. Αρχικα ξυπνισα στις 7:00, επιασα τα μαλιά μου έναν ακαταάστατο κότσο, βγήκα απο το δωμάτιό μου και κατευθίνθηκα προς το μπάνιο και... Κάποιος άλλος ήταν μέσα. Όχι ρε γαμώτο θα αργίσω στο σχολείο, άρχισα να χτυπάω την πόρτα για να δώ ποιός είναι μέσα και άκουσα μία πολύ γνώριμη φωνή, ο Αχιλλέας ειναι μέσα στο μπανιο.

Β- Αχιλλεα βγες εξω εισαι μιση ωρα εδω μεσα σε παρακαλω θα αργισουμε. Λεω χτυποντας την πορτα

Α- Δεν υπαρχει περιπτωση τωρα πελνομαι

Αχ θεε μου! Δεν προκειτε να βγει εξω και η ωρα ειναι 7:05 αμα συνεχισει ετσι θα χασουμε την πρωτη ωρα και οχι τιποτα αλλο εχουμε αρχαια και ποιος την ακουει την καθηγιτρια, οποτε κατι πρεπει να σκεφτω. Μπινγκο!! Αυτο ειναι

Β- Αχιλλεα χτυπαει το κινητο σου λεω προσπαθοντας να συνγκρατησω τα γελια μου. Σε κλασματα δευτερολεπτου εχει βγει με μια πετσετα τυλιγμενος τωρα που τον παρατηρω καλυτερα εχει κατι κοιλιακους... Βαλεντινη συνελθε ειναι αδερφος σου ετεροθαλης ξεετεροθαλης παραμενει αδερφος σου και στο κατω-κατω εσυ εχεις και αγορι. Σωστα με το που συνερχομαι μπαινω σφαιρα στο μπανιο και κλειδονω. Απ' εξω ο Αχιλλεας βαραει την πορτα αλλα δεν του ανοιγω υστερα απο λιγο φευγει ανοιγω το νερο και μπενω απο κατω μετα απο δεκα λεπτα εχω τελειωσει βγαινω και πηγαινω στο δωαματιο μου χτενιζω τα μαλια μου και ντυνομαι ( φωτο κατω👇👇)

 Απ' εξω ο Αχιλλεας βαραει την πορτα αλλα δεν του ανοιγω υστερα απο λιγο φευγει ανοιγω το νερο και μπενω απο κατω μετα απο δεκα λεπτα εχω τελειωσει βγαινω και πηγαινω στο δωαματιο μου χτενιζω τα μαλια μου και ντυνομαι ( φωτο κατω👇👇)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Περνω την τσαντα μου και κατεβαινω κατω. Στην κουζηνα ειναι μαζεμενοι ολοι η μαμα με τα μικρα τον Ορεστη και τον Αχιλλεα ο οποιος με κοιταει με δολοφονικο βλεμα μετα απο αυτο που του εκανα αλλα δεν με πειραζει καθολου.

Ζ- Καλημερα μωρο μου κατσε

Β- Μερα μαμα δεν προλαβενω βιαζομαι λεω φιλοντας τη στο μαγουλο και περνοντας ενα κρουασανακι βγαινω και πηγαινω να παρω την Εμμα με περιμενει στα σκαλια του σπιτιου της.

Καταλαθος Ερωτευτικα Τον Αδερφο ΜουOnde histórias criam vida. Descubra agora