Kolejny pochmurny,deszczowy dzień. Czułaś,że dzisiaj nie będzie zbyt wesoło w nocy. Od zawsze bałaś się burzy. Sprawiała,że zaczynałaś niepohamowanie ryczeć,trząść się i paraliżowało cię od głów do stóp.
Tego dnia postanowiłaś zaprosić chłopaka do siebie. Oglądaliście razem filmy, śmialiście się dopóki nie rozbolały was brzuchy.
W momencie, w którym chłopak miał iść do domu, zaczęło strasznie padać. Nie było nic widać.
Zaproponowałaś mu, żeby został u ciebie na noc,w pokoju gościnnym obok twojego,na co chłopak się zgodził. Po godzinie zasnął zmęczony całym dniem. Udałaś się więc do swojego w pokoju i w momencie, w którym miałaś zasnąć usłyszałaś grzmot i ujrzałaś błysk za oknem.
Zwinęłaś się w kulkę głośno szlochając. Po sekundzie usłyszałaś,jak drzwi do twojego pokoju się otwierają i staje w nich chłopak, który po sekundzie odzywa się, ciągle na ciebie patrząc.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Suga
Dziewczyno, jak nie przestaniesz zaraz płakać to cię zacznę gilgotać.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jin
O nie,nie,nie. Nie będzie płakania w tym domu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Namjoon
Może chcesz przyjść spać ze mną?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jimin
Co się tutaj dzieje ?? Czemu płaczesz?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JHope
Mogę popłakać z tobą ??~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taehyung
Spokojnie,twój Tae jest przy tobie~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jungkook
O kurde, ty płaczesz
(Co ja mam zrobić? )
Sorry za długą nieobecność, ale mam dużo spraw na głowie ostatnio i chwilowy brak weny.
Kto tak jak ja boi się panicznie burzy ? Czy może jestem jedyna ?