1.Rész

1.2K 67 9
                                    

Reggel 7 óra..Álmosan kinyomom az ébresztőt,majd kimászok az ágyból.Szeptember 1 van,ami azt jelenti,hogy iskola.De ez a szeptember 1 különbözik a többitől.Már gimnáziumba megyek.A gyomrom végig görcsben áll készülődésem során.Ideges vagyok.Nem csak amiatt,hogy új a suli,hanem az emberek miatt.Nem szeretek emberek közé menni.Egyszerűen zavar,ha sokan vesznek körül.Rosszabb esetben még rám is néznek,vagy épp engem bámulnak.Na olyankor...olyankor el tudnék bújni egy szekrényben.

Miután elklszültem,bezárom az ajtót,majd elindulok az iskolához vezető úton.

Zenét hallgatva,gondolataimba merülve közeledek az iskolához.Minél jobban közeledek,annál nagyobb a görcs a gyomromban.

Amikor belépek az iskola udvar kapuján,tátva marad a szám.Nagyon sokan vannak!Képtelen vagyok ilyen tömegbe menni.Nem megy!

Magamban segítségért kiáltok.De nem!Nem fordulhatok vissza!

Óvatos léptekkel elindulok a tömeg felé,hogy megkeressem az osztályom.Miután megkérdeztem,vagy 10 ember,hogy tudja-e,hogy hol az osztályom,közlik velem,hogy az osztályom a teremben van.Remek.Mehetek termet keresni..

-Na.Na..Naruto!

-Szia Hinata!Te tudod merre van a termünk?-kérdezem

-N..nem..én..én is azt...keresem.Azt hittem,te..te tudod

-Hát..sajnos nem tudom.De mindegy,ne húzzuk tovább az időt,keressük meg.

Fél óra keresgélés után,végre megtaláltuk.

-Megvan.Hinata!Itt van!

Amikor kinyitom az ajtót,megállok egy percre.Hinata is ugyan olyan értetlenül néz,mint én.

Miért áll minden lány Sasuke felett?Mit esznek rajta?Én ezt nem értem..

Mivel csak mellette van hely,oda ülök le.A lányok bosszús szemmel merednek rám,de megpróbálok nem foglalkozni velük.

Amikor belép az osztályfőnök,végre mindenki leül a helyére.

-Sziasztok!Kakashi Hatake vagyok.Én leszek az osztályfőnökötök.Mindenkit párokra fogunk osztani,és egymásnak kellesz segítenetek a házi feladatban.Illetve,ha a társatok majd nem tud valamit,el kell magyaráznotok neki.Minden tanulót a tavalyi teljesítménye alapján,egy jobb tanuló mellé osztunk be.Hiszen egymásnak segíteni csak így lehetséges.A felállás a következő: Nara Shikamaru,Yamanaka Ino.Ti lesztek egy "pár".Haruno Sakura,Hyuga Neji.Inuzuka Kiba,Hyuga Hinata.Akimichi Chouji,Tenten.Rock Lee,Aburame Shino.És végül Uzumaki Naruto,Uchiha Sasuke.

-Hogy mii?!-kiáltok fel-Ez nem lehet!Miért pont vele?

-Ezt kérdezném én is!MIért kell ilyen nyomorékkal egy párban lennem?-kiált fel Sasuke is

-Azért,mert tavaly a legjobban Sasuke teljesített,míg Naruto a legrosszabbul.-válaszol Kakashi,a "Séróbáró"

De jó.Ez lesz a "párom".Vele kellesz tanulnom,házit írnom.Hát köszönöm,de én ebből nem kérek!

-Most mindenki hazamehet,de holnap már rendes tanítás lesz.Az órarendet a táblán láthatjátok,írjátok le.

Lemásolom az órarendet,majd elindulok haza.Valamiért egész úton olyan érzésem van,hogy valaki követ,de nem foglalkozok vele.Amikor nyitom ki az ajtót,megjelenik Sasuke.

-Te mit akarsz itt?-kérdezem

-Csak gondoltam meglátogatlak.Meg az órarendet le kell másolnom,mert suliban nem írtam le.

-Jó,gyere be..

Bemegyünk a szobámba,oda adom neki az órarendet.Elkezdi lemásolni,én pedig kimegyek a konyhába valami kajáért,meg innivalóért.Mikor visszamegyek az ágyamon fekszik,és alszik.Nem akarom felkélteni,de nem vagyok én buzi,hogy az ágyamban aludjon!

Halkan odaosonok,majd lelököm az ágyról.Nagyot koppan a földön,ezért odamegyek.

-Jól vagy?-kérdezem

-Beléd meg mi ütött?!

-Hallod,tesó.Nem vagyok buzi,és gondolom te sem,hogy nálam aludj.

Leveszi rólam a tekintetét,néma csendben figyeli a padlót.

-Most meg mi a baj?Megsértődtél?Én csak az igazat mondtam.Én sem alszok nálad,a te ágyadban.

Még mindig csendben figyeli a padlót.Leülök mellé.

Rám emeli a tekintetét,majd odahajol hozzám.Lassan az ajkait az enyémre teszi,majd megcsókol.Kellemes érzés járja át a testem.Lassan csókol,és élvezem,de ellököm magamtól.

-Jézusom,beléd meg mi ütött?!

-Mennem kell.-suttogja,majd elindul.

-Várj!-indulok utána,de mikor kiérek az ajtón,sehol sem találom..

Blue Bird-NaruSasu f.fWhere stories live. Discover now