Pov. Joost
"Ik ga even vloggen!" riep ik door de muziek heen. Link zette de muziek zachter, terwijl ik mijn camera pakte. "Heeeeeeeey allemaal. Welkom bij deze nieuwe vlog.'' zei ik in de camera. ''Yodieyo mensen!'' riep Link door mij heen. ''Link hou je mond." Zei ik tegen hem en keek hem boos aan. de vlog was nog geen 2 minuten bezig en het was al een grote chaos. ''Maar wij gaan met de squad naar België. Daar gaan we met z'n allen in een huisje voor een paar weken. Maak je geen zorgen er komen gewoon video's online voor jullie terwijl we daar zijn hoor.'' zei ik en toen vroeg Jeremy om de camera. ''Joost geef mij je camera. Kijk dan hoe wij hier zitten dan.'' zei hij en ik gaf hem de camera. ''Kijk dan mensen. Dit is toch super erg. We zijn youtubers en dan worden we zo vervoerd. Schandalig, vindt je ook niet Harm?'' vroeg hij. ''Ja het is verschrikkelijk. Je auto is te klein bro.'' lachte Harm. Link, die achter het stuur zat, stak zijn middelvinger op naar Harm en de rest lag ik een deuk. ''Beledig mijn auto niet Harm. Alsof jou auto zo groot is.'' zei Link geïrriteerd. Jeremy gaf de camera weer terug aan mij en ik ging verder met vloggen. "Nou wat een gezelligheid zeg. Not. Nou ja. We hoeven nog maar 20 minuten te rijden.'' zei ik enthousiast en filmde de navigatie van Link. Na 20 minuten parkeerde Link de auto op de parkeerplaats van het vakantiepark. ''Zo mensen, we zijn er eindelijk. Ik ben blij dat ik even mijn benen kan strekken hoor.'' zei ik lachend en liep achter de rest aan die al naar de receptie liepen. Toen we daar aankwamen ging Jeremy met de receptioniste praten. ''Hallo mevrouw. Wij hebben een huisje gereserveerd voor 4 personen.'' zei hij vriendelijk. ''En op welke naam staat de reservering?'' vroeg de vrouw. ''Op de naam Frieser.'' zei hij. ''Aha, hier staat het. Ik pak even de sleutel.'' en ging een kast in om de sleutel te pakken. ''Zo, ik heb hem. Jullie hebben huisje nummer 38. Fijn verblijf.'' zei ze en gaf Jer de sleutel.
JE LEEST
De squakantie! ✔️
FanfictionJeremy, Link, Joost en Harm gaan op vakantie naar een centrerparks huisje in België. Ze hadden alles geplant totdat er 2 meiden de vakantie kwamen verstoren... COMPLEET!