Liefde in de lucht?

66 5 0
                                    

Pov Lara
Ik zag dat hij rood werd. Ik moest een beetje lachen. Ik vond het wel lief. "Ik breng je wel terug." zei hij beleefd. "Is goed hoor.'' zei ik en keek hem lief aan. Ik zag dat hij weer rood werd. Hij liep de badkamer uit en ik liep achter hem aan. We liepen naar buiten en we gingen naar rechts het pad op naar ons huisje. Ik belde aan en hij gaf me een knuffel voordat ik naar binnen ging. Hij trok snel terug en zei heel ongemakkelijk, "Sorry." Ik lachte alleen maar en toen de deur open ging liep ik naar binnen en zei nog even doei. Ik deed de deur achter me dicht en liep de woonkamer in. Jasmine zat op de bank te wachten. ''En? Heb je de eieren?'' vroeg ze aan mij. ''Shit! Ik ben de eieren vergeten te vragen.'' zei ik en facepalmde mezelf.

pov Jeremy
De deurbel ging. Ik keek eerst uit het raampje en zag dat het, nu wel, de jongens waren. Ik deed open. ''Wij hebben eten!'' riep Joost naar binnen. ''Mooi dan kan ik jullie iets gaan vertellen.'' zei ik en ik keek naar de grond. ''Wat moet je ons vertellen dan?'' vroeg Link nieuwsgierig. Ik keek met een opgetrokken wenkbrauw naar Link. ''Dat ga ik dus zo vertellen.'' zei ik en liep naar de eettafel en ging zitten. "Ik zal het vertellen." zei ik en ik vertelde het hele verhaal over wat er was gebeurd. Link die zei tegen mij dat hij me even wilde spreken en ik liep met hem mee. "Zullen we even naar onze slaapkamer gaan. Dan kunnen we in alle rust praten." stelde ik voor. Hij knikte en we liepen naar de slaapkamer toe. "Vind je haar leuk?" vroeg Link uit het niets. "Hoezo denk je dat?" vroeg ik hem verbaasd en voelde dat ik rood werd. "Nou, je glunderde helemaal toen je het over haar had." zei hij en wiebelde met zijn wenkbrauwen. Ik ging het niet zeggen, want ik was bang dat ze het raar zouden vinden dus ik verzon een smoes. "Nee, ik vind haar niet leuk, maar ik moest lachen om haar reactie." Ik keek naar Link en hij dacht laat maar zitten het gaat me toch niet lukken en zei snel, "Oké." en liep weg.

De squakantie! ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu