Tigrul a deschis gura şi i-a prins jumătate din cap lui Sebastian. Dresoarea tigrului a vrut sa lovească felina cu biciul , dar Sebastian deja îşi scosese capul din gura tigrului , fară să aibe nici măcar o zgârietură . Acesta a prins biciul înainte să loveasca animalul. - Nu are rost să loveşti bietul animal doar pentru că a vrut să se joace. Şi în plus , eu nu am pațit nimic. Sebastian sa retras înapoi lângă mine. Apoi , spectacolul a continuat. - Nu puteai să nu atragi atâta atenție asupra noastră ? îi şoptesc lui Sebastian. - Scuze my lady ! Dar nu am putut să mă abțin ! Era atât de pufoasă şi adorabilă ! zice el foarte bucuros. - Bine , dar măcar de data asta te puteai abține ! - Scuze my lady ! După un timp , spectacolul a luat sfârşit. În spectacol nu fuseseră copii care să pară forțați să facă anumite numere. Eu şi Sebastian am plecat către trăsură , când, am fost opriți de cineva. Era prezentatorul circului . Un baiat înalt , roşcat şi îmbrăcat foarte colorat. - Mă scuzați domnule ! Doream să ştiu dacă vă simțiți bine dupa muşcătura cauzată de tigru. - Da . Nu am pățit nimic. Tigrul a vrut doar să se joace. - Dacă ați dori să mă urmați în spate , pentru a vă face un control a ne asigura că sunteți bine. Bety nu a mai muşcat pe nimeni până acum şi suntem îngrijorați. Eu m-am ascun după un cort din spatele roşcatului care vorbea cu Sebastian pentru a putea asculta tot ce spuneau. Înainte să raspundă la invitația facută de roşcat , sa uitat la mine , iar eu i-am facut semn să plece cu baiatul. Acesta pleaca cu roşcatul , iar eu mă urc în trăsură . Era o noapte foarte răcoroasa. Mă cuibăresc în pătura de pe bancheta trăsurii şi îl aştept pe Sebastian. PERSPECTIVA LUI SEBASTIAN. Îl urmez pe roşcat în spatele circului. Acolo se aflau corturile cu animale şi restul celor de la circ. Ajungem în fața unui cort alb. Roşcatul î-mi face semn să îl urmez. - Iar ai probleme cu proteza , Joker? întreaba un barbat care statea pe un scaun lucrând la ceva. - Nu. Raspunse Joker râzând. Am venit pentru a face un control acestui domn. A fost muşcat de către Bety şi vrem să ne asigurăm că este bine. - Ce?! Dar Bety nu a muşcat pe nimeni niciodată ! Vino aici domnule. Eu sunt Mike ! Încântat de cunoştință ! - Şi eu de asemenea ! Sunt Sebastian Michaelis . După ce mi-a făcut un control eram gata să plec , dar deodată a apărut fata care era cu tigrul. (Bist)
Va urma....
CITEȘTI
Neîngenunchiată
FanfictionPovestea unei contese în vârstă de 16 ani împreuna cu majordomul ei demon. Pentru mai multe detali citiți cartea. :-)