Δεν ξέρω γιατί ηρθε και μου μίλησε.
Δεν ξέρω καν γιατί η συζήτηση πηρε τέτοια τροπή.Δεν γνωρίζω καθολου τον Zayn, μισή μέρα και μια συζήτηση δεν αποτελούν την αρχή μιας οποιασδήποτε σχέσης. Φιλικής σχέσης.
Είναι ιδιαίτερος, και θα ήθελα να τον γνωρίσω καλύτερα. Τα λογια της συγκατοίκου μου όμως με προβληματίζουν.
Στην διαδρομή για το δωμάτιο μου συναντω δυο-τρια γνωστά πρόσωπα μετά την σύντομη γνωριμία μου με τη βοήθεια της Lorelai. Ομως η ψηλή ξανθιά κοπελα που στέκεται μπροστά στη πόρτα μου δεν είναι καθόλου γνωστή φυσιογνωμία.
"Δεν καταλαβαίνω γιατι όλοι μιλούν τόσο πολύ για εσενα." λέει και με κοιτάζει επικριτικά απο πανω μέχρι κάτω.
"Ορίστε;"απαντώ και την κοιταζω μπερδεμένη. "Ολοι μιλούν για εσένα, ποσο καλη είσαι, ποσο ταλέντο εχεις με το χορό." ο ειρωνικός τόνος είναι ολοφάνερος.
"Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις. Μάλλον κάνεις λάθος, πρέπει να επιστρέψω στο δωμάτιο μου." προσπερνάω την ψηλή νεαρη. "Δεν είσαι καλύτερη από εμένα, και ποτέ δεν θα γίνεις."
Δεν ξέρω γιατί ηταν τόσο ανταγωνιστική αλλά δεν θα επηρεαστώ. Πάντα θα υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι.
Μπαίνοντας στο δωμάτιο η Lorelai είναι ξαπλωμένη στο κρεβατι και μιλάει στο τηλέφωνο. Χαμογελάει και μου κάνει μια χειρονομία για να περιμένω.
"Δεν έχεις πολύ χρόνο." μου λέει μόλις κλείνει το τηλέφωνο. "Θα κάνω ενα μπάνιο και θα κοιμηθώ." πιάνω μια πετσέτα απο το συρτάρι και κατευθύνομαι στο μπάνιο. "Θα πάμε σε ενα πάρτυ απόψε. Οπότε άφησε τον ύπνο για αργότερα."
Οχι, οχι. Δεν πηγαίνω εγώ σε πάρτυ.
"Οχι Lorelai, είμαι πολύ κουρασμένη. Είχα πολλές ώρες ταξίδι και δυο μαθήματα. Πήγαινε εσύ, δεν πειράζει. Θα μείνω να ξεκουραστω."
"Ελα τώρα, είναι η πρωτη σου μέρα εδώ. Ελα να περάσεις καλα, και θα επιστρέψουμε νωρίς." βάζει τα χερια στη μέση. "Αλήθεια Lorelai, δε θα είμαι καλη παρέα. Πήγαινε, εξάλλου δεν γνωρίζω κανέναν εκεί."
"Εντάξει τότε. Εσύ θα χάσεις." λέει και με σκουνταει πειραχτικά.
Μετά από λίγο, τελειώνοντας το μπάνιο μου βγαινω και το δωμάτιο είναι άδειο. Μάλλον η Lorelai θα έφυγε ηδη για το πάρτυ. Ξαπλωνω και τηλεφωνώ στην μαμά να την ενημέρωσω για την πρώτη ημέρα οταν η συνομιλία μου διακόπτεται απο την συγκάτοικο μου και τον Zayn που εισβάλλουν στο δωμάτιο.
YOU ARE READING
Something Borrowed // Zayn Malik
FanfictionΟτάν η Roxelena παιρνει την υποτροφία για την πιο γνωστή Σχολή Χορού στο Denver αποχωρίζεται την οικογένεια και τους φίλους της απο το Southampton της Αγγλίας για να κυνηγήσει το όνειρο της. Θα ανταπεξέλθει των δυσκολιών ή το ταξίδι της θα τελειώσει...