3.BÖLÜM

22 1 0
                                    

Yolda prens Jack ve prenses Alis yolda konuştular.Jack "Merhaba leydim çok güzelsiniz"Alis "Teşekkür ederim onu siz mi yaptınız" Jack "Tam olarak neyden bahsediyorsunuz " Alis "Meşaleleri siz mi söndürdünüz" Jack "Bu konuyu saraya gidince konuşalımmı" Sonunda saraya vardılar.Kral Albert ve Kraliçe Anastasia terasta konuklarını beklerken sarayın bekçisi Sebastian "Kralım Kral Hanz ve ailesi saraya giriş yaptı"Kral Albert "Hadi Anastasia konuklarımızı karşılamaya gidelim."Kral ve Kraliçe aşağı indiler. Krallar ve Kraliçeler selamlaştıktan sonra yemeğe geçtiler. Yemekte Kral Hanz "Sevgili dostum Albert oğlun Jack bugün bizi olağan üstü bir şekilde kurtardı.Bizim faytonumuz haydutlar tarafından ele geçirilmişti biz ise esir alınmıştık.Bir anda haydutların elindeki meşaleler söndü ve çalgıların arkasından çıkıp kılıcını çekti haydutlar onu tanımış olmalılar ki kaçtılar" Kral Albert"Bunu duyduğuma sevindim bir yerinize zarar gelmedi inşallah" Kral Hanz "Hayır neyseki burnumuz bile kanamadı" Prens Jack "İzninizle kalkmak istiyorum kralım"
Kral Albert "Kalabilirsiniz Prens Jack ancak bu konuyu daha sonra konuşmak istiyorum." Siz nasıl isterseniz kralım diyerek oradan ayrılan Jack çıkarken Prenses Alis e gel işareti yaptı.Prenses Alis izin alarak oradan ayrılmış.Prens ve Prenses bahçeye çıkmışlardı.Prens :
-İnanmayacaksınız ama ben 3 elementi kontrol edebiliyorum Su,Ateş ve Toprak Havayı henüz denenemedim.

Alis:
-Buna nasıl inanacağım bunu kanıtlayabolir misiniz?

Jack:
-Evet tabiki bunu yapabilirim.

Çeşmenin yanına gitti elini sağa sola çevirdi su değişik şekiller almaya başladı.Bunu gören prenses ilk başta biraz korksada sonradan eğlenmeye başlamıştı.Daha sonra çiçek bahçesine gittiler Jack elini yukarı kaldırdı toz dumana karıştı.Alis buna alıştığı için korkmamıştı ancak elbisesi kirlendiği için homurdanıyordu.Daha sonra mahzen gidip bir meşale aldılar.Sonra yine bahçeye çıktılar.Jack iki elini kaldırdı parmak uçlarını birleştirdi ateş söndü daha sonra elini ileri doğru uzattı ve parmaklarını açtı ateş tekrar yandı.Bu Alis in hoşuna gitmişti.

4 ELEMENTİN PRENSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin