Michael Scofield

1.5K 20 3
                                    

Şu ana kadar toplanan bütün deliller, Fox River Cezaevi'nden gerçekleştirilen firarın arkasındaki esas beynin Michael Scofield olduğuna işaret ediyor. Tutuklanarak hapse gönderilmesinin de, abisi Lincoln Burrows'un Terrence Stedman'ı öldürmek suçuyla idamından önce onun cezaevinden kaçmasına yardımcı olmak için kurduğu düzen olduğuna inanılıyor. Bütün planın dayanak noktası, Burrows'un tesadüfen Scofield'ın tasarımına yardımcı olduğu hapishanede tutuluyor olmasıdır.

Michael Scofield, Loyola Üniversitesi'nin İnşaat Mühendisliği Bölümü'nden lisans ve yüksek lisans diplomasıyla sınıf birincisi olarak mezun oldu. Mezun olmadan önce , Chicago'daki en iyi tasarım şirketlerinden biri olan Middleton, Maxwell and Schaum'da inşaat mühendisi olarak önemli bir pozisyonu kabul etmişti. Tasarım şirketinde hızla yükselen Scofield, önemli projelerde yer almanın yanı sıra Fox River'ın yeniden tasarımı gibi özel görevlerde de "anahtar kişi" oldu. Scofield eğitim masraflarının annesinin hayat sigortası tarafından ödendiğini sanmakla birlikte kayıtlar böyle bir poliçenin hiçbir zaman var olmadığını gösteriyor. Gereken parasının abisi Lincoln Burrows'un ünlü bir tefeci olan Crab Simmons'tan aldığı borçla ödediği sanılıyor.

Scofield geçirdiği zor bir çocukluk dönemine rağmen başarılı oldu. Etrafındakilere kötü davranan alkolik olduğu söylenen babası, Michael doğmadan önce ailesini terk etmişti. Sonuç olarak Scofield annesinin kızlık soyadını aldı ve bu da iki kardeşin neden farklı soyadına sahip olduklarını açıklıyor. Scofield çocukken annesi karaciğer kanserinden öldü. O andan itibaren abisi Lincoln Burrows, onun bakımından sorumlu birinci kişi oldu. Annelerinin ölümünün ardından kardeşler Lincoln'ın arkadaşı Veronica Donovan'ın ailesinin yanına taşındılar. Bu durum kısa sürdü. Daha sonra çocuklar çeşitli yetim yurtlarına girip çıktılar. Genellikle bir arada tutulmalarına rağmen şartlar zaman zaman onların ayrı yerleştirilmesini gerektirdi.

Bu tür bir durum Lincoln on yedi ve Michael on üç yaşındayken Lincoln'ın bir saldırı suçu nedeniyle altı ay ıslahevinde kaldığı zaman yaşandı. Michael, Chicago'nun Pershing bölümünde yaşayan bir manevi babanın yanına yerleştirildi. Bu adamın kötü davranışlar sergilediği ve sorumluluğundaki çocukları sık sık küçük bir depoya kilitlediğine dar birkaç rapor düzenlenmiş olmakla birlikte Michael buraya yerleştirilmeden önce resmi bir soruşturma yapılmamıştı. Michael orada kalmaya başladıktan altı ay sonra manevi baba, evinde vahşi bir saldırı sonucu öldürülmüş olarak bulundu. İyi ya da kötü, küçük Michael Scofield olan biten her şeyle ilgili anılarını bastırdı ve polise soruşturmasında yardımcı olamadı. Bugüne kadar cinayet soruşturması hala çözülemedi.

Michael lisedeyken seçmeli ders olarak El İşi ve Sanat dersi aldı. Bu dersin büyük bir bölümü Japon origami sanatına ayrılmıştı. Kısa zaman içinde bu sanatın gerektirdiği dikkat ve sabır ilgisini çekti. Özellikle turna yapmaktan çok hoşlanıyordu ve bulduğu her malzemeden turnalar yapmaya başladı.
Devam edecek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Prison Break : Gizli FBI DosyalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin