Selin'inki

27 8 0
                                    

Selin in dürtmesiyle uyandım.Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım , bu günle birlikte tam üç gündür anıl larda kalıyorduk.Sırma'yı ve ayşe teyzeyi yanlız bırakmak istemiyordum.
Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa gittim .Selin kahvaltı hazırlıyordu, ayşe teyze daha uyanmamış galiba
-marketten alınacak birşey varmı selin?
-evet mira, ziya amca erkenden çıkmış ,ekmek almayı unutmuş, alırmısın?
-tamam o zaman ben markete gidiyorum .
Gülümsedi ve
-çabuk dön ,dedi.
Ben evden çıkıp markete gidiyordum ,kaldırımdan geçtim .Aklıma o günkü adam geldi . O günden sonra hiç görmedim zaten .Markete girip ekmek aldım .Eve döndüğümde herkes uyanmış beni bekliyordu ,ekmekleri dağıtıp oturdum .Herkes çok sessiz di bu sessizlikte yemeklerimizi yiyip kalktık, biz sofrayı topluyorduk.
-kızlar sizde kaç gündür perişan oldunuz gidin artık, hem ziya'da gelir birazdan sırma yanımda ,gidin siz artık.
-Bizim için sorun değil ayşe teyze, biraz daha kalabiliriz.
-çok saolun kızlar ama gidin , bide sizin için üzülürüm.
-Peki biz bunları toplar gideriz ayşe teyze, dedi selin.
Masayı topladık hazırlanmaya başladık .
-mira, ben annemin iş yerine gidicem
-tamam ben de yürüyecem zaten
-ama istersen senle gelebilirim .?
-saçmalama selin ben giderim ,hadi görüşürüz.
-öptüm, dikkatli git.
Göz devirip evden çıktım yürümek iyi gelecekti.
Yaklaşık on dakkikadır yürüyorum ve dikkatimi bişey çekti, o günkü araba beni takip ediyor. E yok artık ama neymiş be bu araba ,durdum kaşlarımı çattım ,hayır yani ben durunca durmuyor yüzsüz gibi geliyor . Araba önüme geldi ,durdu tam adama bağırıp çağırıcakken ,bi durdum ,oha bu çok yakışıklı.
-manyakmısın kardeşim, ne istiyorsun benden ,defol polis çağırırım bak, taciz ediyolar imdattt! diye bağırırım , ne var be ?.
Ben konuşurken o sadece beni izliyordu, tam gözlerimin içine bakıyordu, sonra kendini toplayıp beni baştan aşşağı süzdü,en son yine gözlerime baktı.
-emin ol ,bu giydiklerine sadece ben bakmıyorumdur.
Ve vurdu gol oldu. Of lanet girsin ya, ben siyah bi şort ,üzerine gıri uzun bi tişört giymiştim.
-aaa bide açıkça söylüyo ,salak herif sen kime bakıyorsun ya ,defol bak bağırırım.
Bana öyle bakıyoduki bi an için korktum yani , sonra gülücek gibi oldu ,aa bide gülüyo.
-Peki sen istedin,
Dedim ve avazım çıktığı kadar bağırdım,
-imdaaaatttt taciz ediyorlar imdaaattt !,
-tamam sus be, ne cırtlak sesin var ,hay amına koyim ,gidiyorum sus.
Ay gitmesine mi seviniyim, bana cırtlak sesli demesine üzüliyim bilemedim.Gaza bastı ve gitti.
-sensin be cırtlak sesli , terbiyesiz.
Dedim arkasından ,çattık ya. Hayır uğraşıcak yanlış kişiyi buldu o , ben onu çenemle döverim be ,neyse yoluma devam ettim, eve az kalmıştı telefonum çaldı,
-ne selin ,?
-ne değil salak, efendim ,
-öff ,söyle selin
-seni biriyle tanıştıracağım,okulun ordaki kafeye gelsene ?
-selin anneni sevmeseydim acayip küfürler türetmiştim ,ama dua et semra teyze bitane. Kim bu beni taa evden oraya kadar gettirte bilicek şahsiyet?
-sen gel tanışırsınız
-tamam yarım saate ordayım
Ben bu kızı yolarım ya ,off kim gidicek burdan taa üç sokak öteye ,ben üşengeç insanım ya yapmayın bana bunu .neyse on dakikada yetiştim, kafeden içeri girdim selini masada bi erkekle görünce şaşırdım .
-geldim ben , kimle tanıştıracaksan hadi , daha gidip eve uyuyacam ben.
-tanıştırım sarp, kardeşim kadar çok sevdiğim mira, mira sarp'ta enişten .
Hı yani bu mu ,bi dakika o ne dedi eniştenmii!. Gözlerim fal taşı gibi açıldı, seline baktığımda çocuğun elini tutmuş gülüyordu.
-seni kalleş ,hani kankalık anayasasına göre biz hep sap olarak kalacaktık ,?
-saçmalama mira ,hadi tanışın.
Gözlerimi kısıp 'seni öldürecem' bakışları attım sonra çocukla tanışıp oturdum.Yanlız çocuk taş , bu çocuk nasïl bakmış bizim sidikliye ,şaşırdım doğrusu biraz sohbet ettik saat 13:30 du kalktık çocuk bizi arabayla birakmayı önersede ,ben istemedim ama yanıma selini de aldım tabi , biz taksiye bindikten sonra sarp 'ta arabasına atladı gitti.
-seni sürtük, nasıl yaptın bunu bana ,ha nasıl?
-manyakmısın mira,çocuğa ilk görüşte vuruldum , cenazede hep ordaydı sürekli gözgöze geliyorduk anılın kuzeninin arkadaşıymış ve bomba haber bu sene kaydını bizim okula alıyorr.
Selini ilk defa bu kadar mutlu gördüm , ilk sevgilisi değildi ama ,en çok bunda mutlu oldu galiba .
-neyse çocuk taş , lan bu çocuk sana nasıl baktı ,doğru söyle büyü falanmı yaptın?
-mallaşma mira ,ayrıca ben güzel değilmiyim?
Selin cidden çok güzel bi kızdı ama arada onu kızdırmak için yalan söylerdim,
-ha bu arada ,aylaynırın akmıştı ,konuşmayı bozmiyim diye söylemedim.
Selin bana dehşete düşmüş gibi baktı
-salak ,aptal mal mısın sen niye söylemedin ,ayy,rezil oldum ya
Selin çok süslü bi kızdı, ben hiçbir zaman öyle olmadım . evde o kadar saçma giyiniyorumki deprem olsa dışarı çıkmaya utanırım .
-tamam şaka yaptım,
Rahatlamış gibi ,bi oh çekti sonra beraber sarpın bütün sosyal medya hesaplarıni stalkladık . eve gelmiştik taksi parasını verip çıktık. Selin eve gitti ,ben de bizim binaya girdim .zaten evlerimiz yanyana iki apartmandı. Annem kapıyı açtı ,evde bir tek o vardı, zaten ben tek çocuktum.babam sürekli şehir dışına çıkardı.birden karnıma bi ağrı saplandı ,çok acımışti annem geldi
-ne oldu kız,
-bilmiyorum karnım ağrıyor üşüttüm galiba.
-tabi üşütürsün şu giydiklerine bak ? Hadi gidip ilaç falan alalım.
Annemle hastaneye gittik, sıra alıp bekledik ,yarım saat sonra adımı söylediler ve içeri girdik .annem her defasında böyle yapar ,sürekli sen anlamıyorsun bende giricem içeri der'' ve yine geldi.
-mira saraç hanginiz ,?
-benim doktor bey .
Tamam muayene odasına lütfen ,
Doktor beni muayene ettikten sonra
-soğuk algınlığı bu ilaçları kullanırsanız kısa sürede geçer.
-saolun iyi günler, deyip çıktık
Eve geldiğimizde çok yorgundum ,hemen pijamalarımı giyip uyudum.

İlk Ve Son Durak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin