part 1

72 4 0
                                    

Luhan Terus keluar dari bilik airnya dn Terus memakai baju dn seluar..sesudah Luhan memakai baju dia Terus menaiki kereta...

Tiba di satu restoran

Luhan duduk dn hanya menunggu seseorang itu sampai......

Tiba tiba Luhan ternampak macam kelibat wanita yg dia sedang menungu.....

Ehhh tu bukan Nayeon Kee.....kata Luhan dengan muka yg agak teruja..

Nayeon! Nayeon! Jerit Luhan terhadap wanita itu dn Terus toleh ke arah Luhan

Ehhh Luhan has tu pun awk sya Cari awk tadi.....hahahaha gelak kecil Nayeon yg muka bunny tu...

Mereka terdiam selama 20 minit DH Luhan Terus meyapa Susana yg sunyi tadi....

Emm Nayeon awk ok tk niii nampak mcm awk sakit jee ......

Emm emm sya ok jee awk xpayah lah risau jawab Nayeon...tiba tiba Nayeon Terus meminta izin bahawa dia mahu ke tandas...

Luhan sya nk pergi ke tandas Jap ye...Luhan hanya menganguk....dengan membalas seyuman Nayeon..

Luhan berfikir sejenak adakah Nayeon sakit hemmm ......geluh Luhan risau akan kepada Nayeon...

Di tandas....

Aduhhhh kenapa kepala aku sakit nii haa macam kena hentakkan....bising Nayeon di dlm hati.....

Nayeon rasa mcm nk rebah tpi dia bertahan....

Keluar jee dia dari tandas dn Terus berjalan ke arah Luhan dengan muka yg lemah....

Tiba tiba Nayeon jatuh dia atas lantai sampaikan Luhan terkejut dengan apa yg berlaku......


Maaf lah kalau xseronok xpe nnty sya update lagi....niii Kali pertama sya ship Kan Nayeon twice dengan Luhan exo harap korang enjoy la yeee...

Luhan. 😘Love storyWhere stories live. Discover now