part 3

35 3 0
                                    

Annyeong selamat pagi semua jeritan yg tidal berapa kuat keluar dari mulut cikgu Kai.....

All " selamat pagi cikgu" ok sila Kan duduk semua .....kamu DH siap ke kerja yg cikgu bagi semalam....

Sudah cikgu jawab beberapa murid hantar Kat cikgu skrg....

Fhatil membuka zip beg nya niatnya ingi megambil kerja yg cikgu Kai bagi tu tpi niat nya terputus selepas dia melihat folio nya sudah hilang....

Sarah Sarah kau Ada nmpak tk folio aku ......aku Ada letak dlm beg tadi...

Sarah tergagap gagap ingin memberi tahu nya perkara yg sebenar tpi yerin memandang nya dengan ganas sekali...

Sampaikan dia takut melihat mata yerin....

Tapi sebenarnya Sarah DH tahu yg yerin yg megambil folio fhatil....

Ehem ehem....fhatil mana folio kamu..

Nayeon hanya terdiam dengan soalan cikgu Kai tadi.....

Em em em foli li li oo sa sa sa Saya......tk sempat fhatil menghabiskan ayatnya cikgu Kai Terus memanggil......

Fhatil datang ke depan.....

Fhatil pun pergi ke depan...bak tangan kamu cikgu nk bagi hadiah sikit...

*Pakk pakk pakk*

Aduh....fhatil hanya menunduk malu Sarah yg ingin memberitahunya pun rasa takut dengan yerin.....

Selepastu fhatil Terus meminta izin untuk ke tandas Dan jugak diikuti yerin dia belakang dengan secara senyap......

BERSAMBUNG......

Sorry kalau xseronok nnti sya update lagi yeee.....

Luhan. 😘Love storyWhere stories live. Discover now